Sali:

Painted:

Nou ik moet eerlijk zeggen, we zagen Gribaldi en Painted tegelijk in de losrijd piste en ik hoop toch eens een keertje een pas de deux van die twee te zien want wow
Twee geweldig gave paarden gewoon! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Twee geweldig gave paarden gewoon!
welke foto bedoel je?
Idd een pas de deux lijkt me geweldig! 
Dat rechtop zitten en voor je uit kijken geldt vast alleen maar voor de proef zelf als de ringmeester de meeste euro's al weggehaald heeft. 
, al zijn het momentopnames, zo'n momentopnames mogen gewoon niet voorkomen. anky zit erg mooi, maar het paard ziet er niet happy uit...
saluut schreef:Get alive mensen.....![]()
Paarden gaan niet piafferen etc als je het ze lief vraagt en als je ze overspoeld met klopjes.
Paarden die op dit niveau presteren worden flink getraind en dat gaat niet altijd gepaard met lief zijn......
Omdat het publiek meestal alleen de proef ziet en veel ruiters er zelf ook een handje van hebben om het voor te laten komen dat het allemaal 'vanzelf' gaat valt het nu misschien op. Maar daar is niks vreemd of nieuws aan!
milo schreef:ach joh, het meisje die er geweest is zal zeker niet overdrijven.
en ik heb het al vaker gehoord, dat ze de paarden niet zachtzinnig naar beneden werken.
ga me nou niet vertellen dat het normaal is dat je zo omgaat met je paard zoals beschreven is.
en ja, ik doe soms ook dingen waarvan ik denk: oeps.. maar dan ga ik er wel verandering in brengen.
Misschien dat je nu met een hele harde klap wakker wordt uit je "penny" droom. Maar GP rijden gaat nou eenmaal niet vanzelf!

Lenn schreef:Wat voor niveau ook, rijden doe je met je benen en niet met je handen.
Dat mag dan een nobel streven zijn maar echt geen raar 'penny' uitgangspunt. En anders ben ik graag een penny
Ik heb ze niet zien rijden dus beweer niet dat ruiters van dit niveau niet goed rijden oid (integendeel natuurlijk!) maar k reageer even op bovenstaande!
Nimmedor is zeker geen penny, hoewel wij ook niet beste vriendinnen zijn
maar eerlijk is eerlijk, je kan van haar niet zeggen dat ze penny is.