) had 1 beker aan mijn medespringenoot gegeven, twas een jong meisje en zij won niets. Later wouden ze mij uitsluiten om een fout die ik niet eens gemaakt had
ook de laatste keer dat ik vriendelijk ben
hier dus de inrij fotos:bij het inrijden al vermoeiend, hij heeft de gewoonte van het eerste half uur te bokken. Als je m longeert kán je dat met wat geluk voor komen. Maar hij blijft dingen proberen.
mooie foto vind ik dit wel
Niet dat hij fantastisch loopt, ik spring 1x in de maand een keer met hem. Voor de rest rijd ik hem dus niet. Alleen op jumpingblijven zitten

en weg was ie
en toen kreeg ik t er warm van

daarna exje, ik ben hem de buiging aan het leren wat aardig gaat. Mijn zadel ligt niet 100% maar ik krijg een dressuur zadel

knuffel, ja ik heb me teugels af en toe appart vast

oef serieus, let niet op dat ding, mam was net hooi naar achter aan het brengen en hier de kar aan het vol laden.
galopje. Mooi toch? maar mijn houding

stelling in galop
middelijn, of poging tot
galop (duh)
exje valt er bij in slaap

artistieke foto van mijn fotograaf
volte verkleinen waar ie nogal moeite mee heeftpoging tot teugel uit handen laten knabbelen maar dat lukte dus niet

op de andere hand lukte het al wat beter maar nog niet gelijk ie het zou kunnen
en terug de teugels opnemen
*tromgeroffel*
buiging
(hij begint het op commando te doen...Maar nog niet gelijk t moet zoals je ziet (snoepje))euh stretchen?

en even knuffelen.
over mijn houding: ik maak mijn rug hol(tips gevraagd), moet mijn handen hoger doen en mijn hakken uitdrukken.
Ook Pharaon eens aan het werk gezet, had ik geweten dat hij zo ging doen had ik mijn cap opgezet! Hij schrok echt super snel en reageert daar op zijn eigen manier op
Hij was erg gespannen en nerveus. dus aub geen commentaar op mijn cap!
Ik was van plan rustig dress. te rijden maar daar kwam weinig van in! Ik weet dat het onverantwoordelijk is enzo..
dus asjeblieft geen comment. Op cap! 
net terug genomen van een wilde galop omdat hij op hol sloeg van mijn stiefvader die 'lawaai' maakte
van zon galop dus
ieeeek gras
hier schoot hij weg en stuurde ik naar de draad, maar...nam mijn teugels te kort
deze was dus volledig terecht en helemaal mijn foutdát lijkt er al meer op!
hij kan lief zijn

galop is niet watt moet zijn
op hol
volte kleiner maken om terug te kunnen nemen
geen comment

hiertussen hebben we heel wat 'lol met je knol' fotos gemaakt die in een appart itp topic komen
wat op deze foto gebeurde weet ik niet juist. Ik GELOOF dat ik hem een tik gaf...En dan durft ie nog wel eens in opstand te komen
Pharaon heeft écht geen pijn. Ik rijd hem nog zelden meestal longeer ik hem met elastieken. hij is wat overgevoelig op het gebied van 'been geven' en 'een tikje' krijgen. (ik hoef alleen maar te 'aaien' en hij vertrekt al, dus als ik hem corrigerend een tikje geef krijg je dit soort toestanden) . Er scheeld dus echt niets. We hebben hem een keer laten nakijken en de DA zei dat hij waarschijnlijk gewoon dominant was (de DA kent hem wel een beetje) En dat ik een tik moest geven als hij dit deed!om goed af te sluiten

Voor die enkele keer...