Moesten natuurlijk even bij Marchje (=Gemma) langs zodat die ff fotootjes kon maken.Jona vond het niet zo leuk om stil te staan dus ze zijn een beetje maf..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Moesten natuurlijk even bij Marchje (=Gemma) langs zodat die ff fotootjes kon maken.
Maar dat kan natuurlijk ook niet anders met zo'n superfotograaf
Joon was inderdaad een beetje niet zo stilstaanderig vandaag maar hij was wel fotogeniek
Nu jij nog
(nee hoor viel best mee)
durf ik met de mijne niet aan, zelfs niet als het 30 graden is
KimB schreef:Hmmm leuke foto's, alleen heb ik me laten vertellen dat een free-style halster dus alleen voor free-style mag worden gebruikt.
Ben ooit een keer de fout in gegaan om er mee te gaan longeren, en kreeg hier dus wel iets van te horen.
Een free-style halster geeft namelijk veel druk op de neus, en als je paardje een onverwachtste beweging maakt, en je trekt op de een of andere manier aan dat free-style halster kan het paard/ de pony zelf zijn neus breken.
Vind het een beetje link, maar oke.. voor de rest ziet er allemaal leuk uit!![]()
KimB schreef:Hmmm leuke foto's, alleen heb ik me laten vertellen dat een free-style halster dus alleen voor free-style mag worden gebruikt.
Ben ooit een keer de fout in gegaan om er mee te gaan longeren, en kreeg hier dus wel iets van te horen.
Een free-style halster geeft namelijk veel druk op de neus, en als je paardje een onverwachtste beweging maakt, en je trekt op de een of andere manier aan dat free-style halster kan het paard/ de pony zelf zijn neus breken.
Vind het een beetje link, maar oke.. voor de rest ziet er allemaal leuk uit!![]()
mymy schreef:vet zon halster waar ken je die kope![]()
mooie fotos
Dit halster is gemaakt door mijn trainster, maar je kunt ze meestal ook wel kopen in een ruiterzaak (maar je moet eerst wel ff 'leren' hoe je r mee om moet gaan
) maradamas schreef:waauwie, mooie foto's!!
Ik wil ook op de foto!![]()
Joon was wel lekker fanatiek zo te zien, maar dat levert wel grappige plaatjes op..
Marrit
Je zegt het maar
Citaat:Als het zaterdag mooi weer is gaan we eerst bij mijn knollies foto's maken en dan naar jullie toe dus als je wil dan kan ik ook wel foto's van jou makenJe zegt het maar

maradamas schreef:Citaat:Als het zaterdag mooi weer is gaan we eerst bij mijn knollies foto's maken en dan naar jullie toe dus als je wil dan kan ik ook wel foto's van jou makenJe zegt het maar
Jaaaah!![]()
Dan nu maar hopen dat het mooi weer is. Dan kan Adamas voor het eerst als westernbeest op de foto!![]()
Marrit
We zijn er rond een uur of drie half vier ofzo denk ik