Jona @ buitenrit

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alline

Jona @ buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 18:41

Jaaah.. eindelijk weer eens mooi weer, dus we konden weer eens op buitenrit Haha! Moesten natuurlijk even bij Marchje (=Gemma) langs zodat die ff fotootjes kon maken.

Jona vond het niet zo leuk om stil te staan dus ze zijn een beetje maf..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

March

Re: Jona @ buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 18:46

Jaa leuke foto's Tong uitsteken Maar dat kan natuurlijk ook niet anders met zo'n superfotograaf Knipoog Joon was inderdaad een beetje niet zo stilstaanderig vandaag maar hij was wel fotogeniek Haha! Nu jij nog Knipoog (nee hoor viel best mee)

Tûtsje!

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 18:47

leuk paard, en braaf zo tezien, als je met een free-style halster buiten durfd te rijden Knipoog durf ik met de mijne niet aan, zelfs niet als het 30 graden is Clown

thiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 19:19

leuk paardje.Lukt het aardig om met zo'n halster te rijden?

Alline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 19:51

Ja, ik rij de laatste tijd eigenlijk alleen maar met dit halster, en dat gaat super. Ik zou een tijdje terug weer eens met bit proberen maar dat was geen succes, hij liep toen echt niet lekker.. Dus nu altijd maar op halster Haha!

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 18:12

Ziet er leuk uit zeg! Mooi paard ook Lachen

Naepir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:08

Mooi paardje!
De eerste foto vind ik erg mooi, jullie kijken zo leuk dezelfde kant uit.
Het ziet er ook allemaal heel relax uit, zo met dat touwhalster. Lachen

maradamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 13:33

waauwie, mooie foto's!!
Ik wil ook op de foto! Tong uitsteken

Joon was wel lekker fanatiek zo te zien, maar dat levert wel grappige plaatjes op..

Marrit

KimB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 15:09

Hmmm leuke foto's, alleen heb ik me laten vertellen dat een free-style halster dus alleen voor free-style mag worden gebruikt.

Ben ooit een keer de fout in gegaan om er mee te gaan longeren, en kreeg hier dus wel iets van te horen.
Een free-style halster geeft namelijk veel druk op de neus, en als je paardje een onverwachtste beweging maakt, en je trekt op de een of andere manier aan dat free-style halster kan het paard/ de pony zelf zijn neus breken.

Vind het een beetje link, maar oke.. voor de rest ziet er allemaal leuk uit! Haha!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 16:20

ik denk dat het best wel meevalt hoor,als je het zo bekijkt kunnen zoveel dingen wel gevaar opleveren.......

leuk paard,goed dat ze zo goed reageert op zo'n freestyle halster Lachen

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 19:15

KimB schreef:
Hmmm leuke foto's, alleen heb ik me laten vertellen dat een free-style halster dus alleen voor free-style mag worden gebruikt.

Ben ooit een keer de fout in gegaan om er mee te gaan longeren, en kreeg hier dus wel iets van te horen.
Een free-style halster geeft namelijk veel druk op de neus, en als je paardje een onverwachtste beweging maakt, en je trekt op de een of andere manier aan dat free-style halster kan het paard/ de pony zelf zijn neus breken.

Vind het een beetje link, maar oke.. voor de rest ziet er allemaal leuk uit! Haha!

dat zou best kunnen, ik denk ook dat ze bedoelen, omdat het touw zo dun is, dat het zou kunnen gaan snijden.
dit halster zit vrij hoog, dus de kans dat je daarmee ze neusbreekt is haast onmogelijk. Knipoog

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:03

leuke foto's alline!!! jona ziet er mooi uit ik wist niet dat jke een bril had trouwens Cool Clown Tong uitsteken

Alline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 21:04

het is ook niet de bedoeling dat je met halster constant druk houdt, dan wordt het idd wel pijnlijk. Als Jona gewoon loopt dan hoef ik hem eigenlijk bijna niet te gebruiken..

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:20

vet zon halster waar ken je die kope Haha!

mooie fotos

samhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:53

KimB schreef:

ik denk dat je der niet zn neus mee kan breken hoor. Heb namelijk zelf een fjord verzorgt en die ging met zo'n halster keihard aan de kletter maar ik kon trekken wat ik wilde maar hij stopte echt niet. En zn neus was ook gewoon heel.
Het ligt ook aan het paard/pony of je er wel mee kan rijden, ik denk dat het paard vooral niet te sterk en te renachtig moet zijn, heb ik gemerkt.

Alline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 21:55

mymy schreef:
vet zon halster waar ken je die kope Haha!

mooie fotos

Dankje Haha! Dit halster is gemaakt door mijn trainster, maar je kunt ze meestal ook wel kopen in een ruiterzaak (maar je moet eerst wel ff 'leren' hoe je r mee om moet gaan Knipoog )

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 22:54

maradamas schreef:
waauwie, mooie foto's!!
Ik wil ook op de foto! Tong uitsteken

Joon was wel lekker fanatiek zo te zien, maar dat levert wel grappige plaatjes op..

Marrit

Als het zaterdag mooi weer is gaan we eerst bij mijn knollies foto's maken en dan naar jullie toe dus als je wil dan kan ik ook wel foto's van jou maken Tong uitsteken Je zegt het maar Knipoog

maradamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 11:35

Citaat:
Als het zaterdag mooi weer is gaan we eerst bij mijn knollies foto's maken en dan naar jullie toe dus als je wil dan kan ik ook wel foto's van jou maken Tong uitsteken Je zegt het maar Knipoog

Jaaaah! Haha!
Dan nu maar hopen dat het mooi weer is. Dan kan Adamas voor het eerst als westernbeest op de foto! Tong uitsteken

Marrit

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 12:07

Erg leuke fotos! Lekker weertje is het weer! Echt buitenrijd weer!

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 12:21

cool, leuk dat ze zo goed op dat halstertje reageert Ja

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 12:21

maradamas schreef:
Citaat:

Jaaaah! Haha!
Dan nu maar hopen dat het mooi weer is. Dan kan Adamas voor het eerst als westernbeest op de foto! Tong uitsteken

Marrit

Cheese! We zijn er rond een uur of drie half vier ofzo denk ik Lachen