FunkyMirko schreef:Op het eerste filmpje stamp je heel hard met je benen, of lijkt dat maar zo en bengelen en wapperen je benen heen en weer?
ik stamp niet echt heel hard(veel te bang dat ik hem pijn doe) maar ik spoor hem wel vaak aan omdat hij nogal langzaam is.
dus misschien bedoel je dat??
FunkyMirko schreef:Op het tweede filmpje je trek je keihard in die pony der mond, dat helemaal geen nut heeft, dan gaat ze alleen maar nog meer vooruit willen gaan omdat ze pijn heeft. Ik zou eens wat les pakken moest ik van jou zijn ...
ik trek niet hard in de mond van dat paard. ik had hem stil gezet en was zeg maar bezig hem naar onder te krijgen(is heel moeilijk bij haar omdat je heel veel been moet gebruiken en dat ben ik niet gewend om dan ook nog eens met je handen bezig te zijn) en toen ging hij net weer lopen dus het ziet er misschien zo uit maar ik had de teugels ervoor niet zo strak dus hij deed meer zijn hoofd naar voren.
FunkyMirko schreef:Op het derde filmpje zit dan meisje constant heen en weer te trekken in dat paardje der mond om ze aan de teugel te krijgen veronderstel ik, dat is ook geen zicht. Kleine ophoudingen zijn daar goed voor.
dat kwam volgens mij omdat adios zich toen heel erg aan het vastbijten was. want normaal doet ze dat niet.
FunkyMirko schreef:Op het vierde filmpje vind ik die ruiter haar handen heel wijd uit elkaar houden?Op het vijfde heb ik niks bijzonders aan te merken.
daar ben ik het wel mee eens.
FunkyMirko schreef:Op het zesde filmpje moet je vriendin als ze de pony laat "gaan" wel volledig in verlichte zit gaan, als ze een poging doet omdat te doen, of niet kan blijven zit oid want nu bonkt ze constant in het zadel, dus op de rug van het paard.
ik denk dat ze niet goed kon blijven zitten omdat Ty Break nog een heel jong paardje is wat nogal slungerig loopt. ze kan nog niet goed op de hoefslag blijven. misschien dat het daardoor komt?