rydar in de 'zee'

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

rydar in de 'zee'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 18:44

bij ons in de buurt is een strandje waar je een beetje kunt rijden met je paard. het zit aangesloten op de grote zee, maar die heeft weer een schelpstrand/véél stenen, dus daar kun je niet in rijden.

vandaag dus een rit van 2 uur gemaakt(was echt super weer!) naar dat strandje toe. was voor ry de eerste keer naar dat strandje, hij vond het 'bos' wel heel erg spannend, allemaal wegvliegende vogels Ach gut

foto's zijn gemaakt met mn telefoon, dus helaas geen fatsoenlijke kwaliteit, maar het geeft een idee...

Afbeelding dikke vette fjord met pennymeisje erop Clown (ry je MOET naar mn ma kijken!)
Afbeelding dit geeft een iets beter beeld van de 'dikke vette fjord' Tong uitsteken
Afbeelding
ehum, zelfs op zo'n foto is mn houding flut Huilen maar ga er aan werken!

Toushie

Re: rydar in de 'zee'

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 18:46

leuke foto's
lekker int het water.
ziet er leuwk uit.
en je houding tja iets rechterop zitten he. maarja je staat stil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 18:47

Nou ziet er toppie uit hoor Dees! Hij is nog niet zo smal als dat ie was maar dat ik ook een beetje mijn schuld, door die 2 jaar dat ie bijna niets gedaan heeft Bloos haha hij heeft er 2,5 jaar over gedaan zoeen buik te krijgen dus die gaat er ook niet zo snel meer af Tong uitsteken

Wat is t toch een knappe vente he ... *zucht*

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 18:52

Debo schreef:
Nou ziet er toppie uit hoor Dees! Hij is nog niet zo smal als dat ie was maar dat ik ook een beetje mijn schuld, door die 2 jaar dat ie bijna niets gedaan heeft Bloos haha hij heeft er 2,5 jaar over gedaan zoeen buik te krijgen dus die gaat er ook niet zo snel meer af Tong uitsteken

Wat is t toch een knappe vente he ... *zucht*

de foto's vertekenen nogal hoor. de singel(45 cm!!!, de verkoopster vroeg of die voor een shetlander was Haha! Clown) zit aan de ene kant op het (geloof) 5e gaatje, en aan de andere kant op het 8e(eennaarlaatste) gaatje, dus dik zal ik hem niet noemen Knipoog

brenda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:05

Leuk hoor, zo in het water, stoere fjord trouwens! Ja

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 17:21

Leuk zeg zo`n strandje dicht bij je in de buurt.. *LOL*
leuke fotos.