Par @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Par @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 15:03

Alleen dacht Par daar anders over....ze had gisteren zoals Spokie het noemde een flierefluiterdag.
De hele tijd met een schijnheilig kopje de galop inspringen, duikbootje spelen en lekker hard racen.
Maar ok, we hebben nog een paar leuke foto's er tussen zitten, dus die zet ik er toch maar even op.

Be gentle Haha!

Afbeelding
Als je aan het losdraven bent ga je vooral erg hard *dat hoort, echt waar, vraag maar aan Par Haha! *
Afbeelding
Drafje waarbij ik kijk of haar hoofd er nog aan hangt Haha!
Afbeelding
Jaaaaa galoperen *o/* Par begint steeds sterker te worden en vind het dan ook geweldig, het liefst zou ze 3 kwartier lang galoperen
Afbeelding
Wat Par kan, kan ik beter Vingers aflikken
Afbeelding
drafje.....maar stiekem zouden we liever willen galoperen.
Afbeelding
Eh....een figuur rijden met een gekke bek
Afbeelding
No comment
Afbeelding
Brave pony, mooie pony
Afbeelding
Hier gingen we even de mist in hahahaha, kep ook een duikboot
Afbeelding
En nog steeds....had ze liever een galopje gedaan Haha!
Afbeelding
Even relaxen
Afbeelding
En nog even oefenen zonder beugeltjes, dat is namelijk goed voor mijn zit zegt mijn lesgeefmens Haha!

Ik weet dat mijn tenen alle kanten uit steken, we zijn hardwerkend daaraan Tong uitsteken

spokie79

Re: Par @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 15:06

Die laatste is echt mooi, Syl.

Jij in een goede houding en Par dr achterbenen, wauw.

Was weer een leuk dagje Haha!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 15:07

Leuke foto's Haha!
Die laatste zonder beugels daar loopt Par ook erg netjes en zit jij ook recht op. Alleen je tenen...achja fouten afleren is zooo moeilijk Haha!

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 15:24

He Sil, Mooie fotos hoor! Haha!
Succes met je les vandaag hopen dat Par een beetje mee werkt Knipoog

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 17:24

Pppffff....vermoeiend lesje..zowel voor mij als voor Par.

In de proef zit natuurlijk van hand verandceren bij K daarbij middendraf....en de K zit in de enge hoek Haha!
Dus in de hoek begint ze alvast aan de middendraf waardoor die hele oefening prut is.
Maar ok, aan het eind ging het iig redelijk bij de K, bij de andere letter ging het helemaal goed de laatste keer, bij E van hand veranderen in stap vind ze doodsaai....dan stopt ze ook direct met iedere vorm van nageefelijkheid en zakt in, maar volgens lesgeefmens kan dat ook nog mijn invloed zijn omdat het er dan bijna op zit, dus dat hebben we even goed geoefend.

Woensdag weer lekker oefenen, morgen aan de pessoa om het hele lijf weer lekker los te hossen en dan gaan we maar duimen voor 28 maart Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 17:36

gaat best goedkomen hoor Haha! Haha! Haha!

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 00:00

Hi hi... die van mij had ook al zo'n bui vandaag. Die vind galopperen ook heeeeeeeel erg leuk. Nu ze iets zekerder begint te worden gaat ze graag en veel in galop (ook wanneer baasje daar niet om vraagt....)

Ik hoop dat het er over een tijdje bij mij ook zo netjes uitziet als bij jullie!

Vogeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 07:44

Hey Sil!!
Hoe is het met je? Ziet er allemaal leuk uit met parretje. Waar sta je nu met haar?
Ze lijkt wel wat zwaarder te worden? Of beledig ik jullie nu? Bloos
Met Willow gaat ook alles goed. Hij is nu lekker z'n tandjes aan het wisselen en stinkt dus behoorlijk uit z'n smoel!!
In april ga ik lekker met hem beginnen en ik zie wel hoe het allemaal loopt.
Veel succes met Par en we spreken elkaar nog wel een keer!

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 08:07

Wat een leuke vrolijke haf ! Ik vind jullie een leuke combi samen. En dat commentaar bij die foto's haha echt té grappig Haha!

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 08:37

leuke haflinger en ziet er netjes uit Lachen

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 08:42

netjes netjes zou ik zeggen Knipoog
Echt een leuke pony die haf van jou ziet er goed uit vind ik hoor.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 09:03

Leuke haf joh! Ik vind alleen je handhouding wat minder. Je handen zitten vaak boven het zadel bij je onderbuik. Probeer ze voor het zadel en boven de manenkam te houden, dan toont het plaatje wat anders denk ik.

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 11:53

He daar is par weer eens.Vroeg toevallig aan Kim gister hoe het met jullie ging/gaat.
Ze ziet er goed uit hoor die dondersteen.
Geef haar maar een dikke knuf van ons.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 13:09

Vogeltje schreef:
Hey Sil!!
Hoe is het met je? Ziet er allemaal leuk uit met parretje. Waar sta je nu met haar?
Ze lijkt wel wat zwaarder te worden? Of beledig ik jullie nu? Bloos
Met Willow gaat ook alles goed. Hij is nu lekker z'n tandjes aan het wisselen en stinkt dus behoorlijk uit z'n smoel!!
In april ga ik lekker met hem beginnen en ik zie wel hoe het allemaal loopt.
Veel succes met Par en we spreken elkaar nog wel een keer!

Hey Vogeltje Knipoog
Tsja....ik heb een paar dagen ziek gelegen, de bak is zwaar bevroren geweest en Par is ook ouder en rustiger *soms* dus ze heeft er weer een paar kg bij, maar heb er vertrouwen in dat die er nu het weer wat beter wordt die er weer snel vanaf zijn Haha!

We staan nu op een klein privestalletje aan de weg richting Prinsenstad, lekker rustig en niet meer mesten, zalig.

Hermes klopt..ik heb de neiging mijn teugels te lang te laten en dan met mijn handen richting buik te rijden, dom dom dom, maar ik krijg er gelukkig tijdens de lessen commentaar op Haha!
Dus ook dat moet wel goed komen.

Loontje, ja Kim vroeg al wanneer de shet kwam Tong uitsteken
Aanstaande zondag gaan we hem ophalen, en dan komen er snel foto's van dit eigenwijze dier, wat dus ook weer een uitdaging is want hij schijnt nog weinig tot niets te doen kwa voetjes geven enzo, een klein duiveltje erbij Haha!
Alles goed met Ampie?

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 20:27

Sily schreef:

Loontje, ja Kim vroeg al wanneer de shet kwam Tong uitsteken
Aanstaande zondag gaan we hem ophalen, en dan komen er snel foto's van dit eigenwijze dier, wat dus ook weer een uitdaging is want hij schijnt nog weinig tot niets te doen kwa voetjes geven enzo, een klein duiveltje erbij Haha!
Alles goed met Ampie?

Ik dacht dat je die shet al had joh.Althans zo leek ik dat te horen.
Wil zeker wel foto's zien.Je kan je lol dus nog op met die uk hihihi.Tja ben je wel gewend he par kon dat ook niet of bijna niet.
Met am alles goed hoor.We zijn weer verzorgster loos en veel mensen gaan weer weg op stal dus we zullen even een saaie periode door gaan,maar moet zeggen dat Am het wel lekker vind zo.
Ze hoeft niet elke dag meer te werken hihihi.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 13:08

Nope...shetje arriveert zondag eind van de middag, en dan gaan ze binnenkort lekker het land op, heb vandaag het stuk waar Par en Nikky komen te staan geinspecteert en tsjonge jonge wat wordt die meid verwent, en die knul natuurlijk ook hahahaha.

2 pony's.....bbrrrr.... Haha!

Kreeg net nog een mailtje van haar waar nog een paar van zijn streekjes in beschreven staan en het wordt echt een leuk avontuurtje, met een pony die wel van wanten weet zo te lezen Tong uitsteken

Jammer dat je weer bijrijdster-loos bent...komt dat zo?

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 15:03

Daar hebben we Par weer. Par is gaaf! Haha!

Ziet er goed uit hoor. Die laatste foto helemaal, behalve de tenen dan. Jullie gaan wel vooruit.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 12:56

Loesjuh schreef:
Daar hebben we Par weer. Par is gaaf! Haha!

Ziet er goed uit hoor. Die laatste foto helemaal, behalve de tenen dan. Jullie gaan wel vooruit.

Ik denk dat ik mijn tenen gewoon met superplakband ga vasttapen ofzo Haha!
5 minuten gaat het goed en dan ploing....zijn ze weer.....ik heb gewoon hele opdringerige tenen Haha!