Deze zijn gemaakt eind zomer begin herfst.
Nibbit had zeker 5 maanden nier meer onder het zadel gelopen, alleen een keer in de week aan de longe omdat we erg weinig tijd hebben. Nibbit is een 5 jarige ruin (NavidadxBurggraafxNimmerdor)
Als ik deze fotos zo trug zie schrik ik gewoon enorm van mijn houding, hakken enzo. Ik weet wel datop deze fotos niks Met dwang is bedoeld. Nibbit was toen mijn bijrijpaard, maar omdat het toen erg slecht ging met baron, en te kort in de tijd kwam ben ik met hem gestopt. nu rij ik hem weer sinds een maandje ongeveer, en het gaat echt stukken beter. Heb Aub geen commentaar over mijn houding want ik lette er niet erg op, en lag ook de hele tijd in een deuk (hij heeft soms van die Acties. je kan het stellen als energie uitspattingen)
Eerst ff wennen weer.
Wegstappen, echt fout gewoon, lekker helemaal uit elkaar.
Op deze foto zie je ook dat ik hem gewoon lekker losjes heb en niks onder dwang probeer te doen.
Ik weet het een hele charmante foto, En weet ook dat die achterhand er veel meer onder kan, maar ook dat was nog niet mijn optie, en naar beneden rijden hoefde voor mij ook nog niet echt was al blij dat ik erop zat.
Hier zit ik hem aardig in zijn mond, maar dat was ook niet mijn bedoeling, Tevens gaat dat nu allemaal beter, gewoon lekker met een stille hand en lekker laag en lekker door zijn rug heen.
Hier wou ik een volte inzetten maar daar was Nibbit het niet zo mee eens. Vandaar dat ik mijn binnen hand op een foute manier erbij heb.
dus jah hij kan nog 7 cm
en je hoefd je niet de hele tijd te verontschuldigen hoor