Fitch schreef:Heeey, gefeliciteerd hoor! Jullie passen goed bij elkaar! Geweldig, echt een leuk beestje!

Ik hoop ook dat Sofia een goed baasje vindt...
Sofie en Laila stonden dit weekend in de ParisTurf te koop, en ik weet dat er al mensen voor gebeld hadden. Ik weet ook dat MiniSofie, een van Sofie's dochters (officiele naam is Ultime Mayenne) mee naar nederland is gekomen, met Narbella, en bij Ruitje een goed tehuis heeft gevonden
Milkaatjuh schreef:Met zonder elastiek nog wel.
Hoe krijg je dat voor elkaar haha
Hahaha ik had dat er expres neergezet zo.. kijken of iemand zou reageren.. ja dus! toppie!
moowsy schreef:Wat een leuk paard!!
Haha, die jas heb ik ook, die blauwe!
Ziet er netjes uit zeg!
Leuke jas he? hihihi heb hem nog maar pas. Weet wel dat ie nogal zweterig van binnen word, als je er een fleece trui onder draagt.. (nou ben ik een nogal zweterig mens dus daar zou het ook aan kunnen liggen.. moet het maar eens met een gewone trui proberen
)
LIQUITA schreef:Haha, dat zei ik ook altijd. 10 april a.s. starten we onze eerste officiele wedstrijd. Dus....idd, wie weet komt het er bij jou ook nog van!!!
Wat is Narbella toch braaf he, SUPER hoor!!!!
Thnxx en toppie, je eerste wedstrijd! Waar? Ik zal aan je denken, alvast veel succes!!
Ik ben vandaag alleen bij Bella geweest, en heb even gereden. Zonder een hulpje dus... Zou ze wel stil blijven staan? Ik zag iemand lopen, en ik ben niet bang om even hulp te vragen.. 
Daarna moest ik er toch even af om het elastiek vast te zetten, en ze bleef heel braaf stilstaan. Ik kon er ook zonder problemen weer opstappen! yihaa!
Ze was over het algemeen een stuk minder nerveus dan gister, ze zal dus al wat gewend zijn...