alleen die trui zit een beetje raar
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Leeuwnie schreef:Wat hadden jullie lekker weer zeg!
Ik reed vandaag met hagel en regen bleh...
Mooi paardje hoor

Jimmy_lover schreef:sexy dekje![]()
heel veel plezier, mooit paardje trouwens, groeten uit apeldoorn

_Margarita_ schreef:mooi paardje!
alleen let wel een beetje op je houding, je zit nogal achter over.. en het ziet er een beetje krampachtig uit...
patjelisa schreef:_Margarita_ schreef:mooi paardje!
alleen let wel een beetje op je houding, je zit nogal achter over.. en het ziet er een beetje krampachtig uit...
dat lijkt misschien op de foto maar ik zit altijd kaars en kaarsrecht, dat komt door de trui en de zon scheen wel maar warm was het niet hoor...
Maar bedankt dat jullie het een mooi paardje vinden.
.... 
! Erg sexy dekje he..
! 
Kaja schreef:Je kunt er simpelweg niet omheen en dit is echt niet om te katten, maar er is geen denkbeeldige lijn van je schouders, ellebogen, heupen en hakken, dus je kunt niet zegggen dat je kaars en kaarsrecht zit!
En wat je zegt, je houdt je hoofd ook niet recht!
Als je alleen al kijkt ten opzichte van je heup en je hak...
! 
Kaja schreef::D Als je alleen al kijkt ten opzichte van je heup en je hak...
Ja sorry hoor, maar je kunt het niet mooier maken dan het is...
Echt hartstikke leuk en ja het blijven momentopnames, maar je kunt gewoon niet verkondigen dat je kaarsrecht zit!

iepsel schreef:Het is idd een momentopname, maar je kunt er niet omheen dat je NIET recht zit, het maakt niet uit hoe je ALTIJD zit maar het gaat hier om de fotos! Als je geen kritiek kunt verdragen moet je geen fotos plaatsen. Neemt niet weg dat je een erg leuk paardje met lief dekje hebt!
patjelisa schreef:Kaja schreef:Als je alleen al kijkt ten opzichte van je heup en je hak...
Ja sorry hoor, maar je kunt het niet mooier maken dan het is...
Echt hartstikke leuk en ja het blijven momentopnames, maar je kunt gewoon niet verkondigen dat je kaarsrecht zit!
dat was patrick die dat had gezegd dus niet ik zelf dat ik kaarsrecht zit.
oke op die middelste foto zit ik niet recht (was een moment opname)
kan iedereen over komen.
maar vind je Ti amo passen bij Radet?
!