eerst ikke
en toen Fleur!!
en toen werd hij ook nog heel even gelongeerd door het lesgeefmens!
en toen was hij heel erg moe

kritiek is altijd welkom mits opbouwend uiteraard!
pel is nu 4 jaartjes en net een half jaartje onder het zadel.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

. Het uiteinde moet in haar rechterhand zoals op de andere fotos...
haha !

Tigger schreef:Wat een apart dier zeg! Wat voor 1 is dat?
Je neusriem zit wel erg laag, die mag een heel stuk omhoog, net onder het jukbeen...
kekaro schreef:hahaha nou we rijden hem zeker niet elke dag hoor, nu gemiddeld 3 keer in de week, de achterkant van de bak is wat mul inderdaad dat wel.
verder gaat hij inderdaad liever op een buitenrit dan heeft hij zijn oortjes constant naar voren, jammer voor hem maar hij moet er toch echt aan wennen dat hij ook aan het werk moet! (dit is voor het eerst sinds 3 weken dat hij weer eens aan het werk word gezet door het slechte weer.)
enne we zijn twee verschillende heh dus de overige kritiek weet ik niet voor wie het bedoelt was, ik weet wel dat je benen een stuk verder naar achter liggen met dit zadel.
. Mijn paard gaat ook het liefste de bos in
. En inderdaad ze moeten ook aan het werk.
)
romytjuuh ik vind niet dat mijn beugels lang zijn....bij western hoort je voet zowieso wat verder in de beugel maar dat is nu dus een beetje vreemd.....dressuurles met een westernzadell

) dat het longeren er niet echt lekker uitziet. Je zei al dat hij moeilijkheden heeft met een bepaalde kant op te gaan.
hij is nogal speels met longeren.

Nimmedor schreef:Conclusie: Zoek een andere instrucrice, want deze weet er waarschijnelijk net zo veel van als ik van auto's...