Dagelijkse trainingen, Hiawatta @ Work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Dagelijkse trainingen, Hiawatta @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 15:45

Vandaag moest naast bram (zie viewtopic.php?f=10&t=382398 ) ook hiawatta eraan geloven!
Hij was behoorlijk irritant en ik was behoorlijk moe van alle ellende van de afgelopen dagen (pony ziek), maar we moesten er toch aan geloven. Expres geen moeilijke dingen meegepakt, alleen warmgereden. Het zijn nog redelijke foto's geworden.. kijk mee Haha!

Losdraven
Afbeelding

Afbeelding

Draven
Afbeelding

galopje
Afbeelding

drafje
Afbeelding

slaapverwekkend galopje
Afbeelding

Volte sluiten in galop
Afbeelding

eeen weer een drafje Dromen
Afbeelding

Eindelijk een beetje los en ontspannen
Afbeelding

Mirkim

Re: Dagelijkse trainingen, Hiawatta @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 16:16

Ik vind hem echt leuk!!! Hij loopt fijner onder het zadel dan met de passoa! Achter is hij veel ruimer! Hij heeft er echt heel veel lol in zo te zien!!!

Van mij mag hij nog wel ronder ingesteld worden... Maar ik geloof dat hij zelf dat nogal moeilijk vind he!? En ja, de afgelopen dagen heb je niet echt fijn kunnen rijden, dus dit is super!!! Gaat helemaal goed komen in Maasbree Knipoog

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 16:35

Dit is toch hetzelfde paard wat laatst op de foto stond tijdens longeerwerk, pessoa? Vind het een stoer, leuk paardje! Vind em alleen onder het zadel nog wat minder. Hij lijkt me niet zo simpel Lachen Met het longeerwerk issie al fijner om te zien.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 17:40

Miss_blimm, het is een vrij moeilijk paard om te rijden. Hij heeft een heel makkelijk mondje maar is maakt van elk klein ruiterfoutje gebruik. Zo ben ik snel té lief van voren en daar komt hij op omhoog met zijn hoofd.

Kimmy: ik kan hem inderdaad onder het zadel makkelijk op z'n achterbeen zetten, alleen het rond houden van voren is dan weer een ander verhaal.. Hij vind het allemaal heel leuk maar hij weet op een gegeven moment precies wat mijn foutjes zijn.. Hij loopt liever daar bovenin dan diep en laag, daar moet ik hem ook doorheen rijden. In de les en in een fijne bak gaat het beter, de bak was nu ook erg slecht/ongelijk waardoor hij soms ineens verkeerd stapte en meteen zijn hoofd omhoog deed..
Hij begint trouwens wel lekker gespierd te worden, al valt het op de foto's minder op..

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 23:59

HIHI super paardje en ik kan het weten na vandaag!!! Haha! ik heb op haiwatta gereden en ben weer een ervaring rijker!
Bye the way super mooie foto's Tong uitsteken

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 00:02

HIHI super paardje en ik kan het weten na vandaag!!! Haha! ik heb op haiwatta gereden en ben weer een ervaring rijker!
Bye the way super mooie foto's Tong uitsteken