mandy_b_s schreef:Een paard heeft 4 benen en moet ze allemaal gebruiken. eigenlijk is een paard gebouwd op de voorhand en in geval van nood gebruikt hij de achterhand als motor. Dus als je er gewoon op gaat zitten, zal het paard jouw gewicht op z'n voorbenen zetten, en z'n achterbenen er rustig achteraan laten sloffen, tot hij iets gevaarlijks tegenkomt.
Maar het gewicht van de ruiter en het gewicht van het paard samen zijn te veel voor de voorbenen alleen, dus krijg je blessures ed. Dus wat moeten wij ruiters nou proberen, we moeten proberen die achterbenen er ook bij te halen, maar ondertussen natuurlijk niet het hoofd te vergeten, want die moet de motor aan houden. En als je eenmaal 4 benen en het hoofd onder controlere hebt, en een paar in evenwicht kun je spreken van verzamelen.
Clitia schreef:Verzamelen is een stuk lastiger al. Het komt erop neer dat je paard 4 benen heeft, en ze allemaal moet gebruiken. Maar stiekem is een paard erop gebouwd, voor op z'n voorhand te lopen, en in geval van nood de achterbenen als motor te gebruiken. Dus als je er gewoon op gaat zitten, zal het paard jouw gewicht op z'n voorbenen zetten, en z'n achterbenen er rustig achteraan laten sloffen, tot hij iets gevaarlijks tegenkomt.
Maar het gewicht van de ruiter + het gewicht van het paard samen zijn te veel voor de voorbenen alleen, dus krijg je blessures ed. Dus wat moeten wij ruiters nou proberen, we moeten proberen die achterbenen er ook bij te halen, maar ondertussen natuurlijk niet het hoofd te vergeten, want die moet de "motor" weer in toom houden. En wanneer de ruiter eenmaal vier benen en 'n hoofd onder controle heeft, heeft hij een verzameld paard.
Ik voel me zeer vereerd, maar als je dan in ieder geval nog mij quote, neem ik je denk iets serieuzer.