En vandaag ging ik weer rijden en een paar rijfoto's laten maken.
Hij was verschrikkelijk sloom, dus het ging allemaal niet zo goed eigenlijk
maarja toch maar de foto's :

Mijn houding

En nog even lekker gecrosst in het park
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

maarja toch maar de foto's :

... 
Biepje schreef:mooi paardje en je rijdt hem leuk! alleen: hakken naar beneden en op sommige foto's zou je je 'langer' mogen maken in je rug. hihi, bij die laatste foto dacht ik even dat je paard het in zijn bolletje had gekregen en met jou door takken was gescheurd aan de rand van de piste of zo...

Maar ben er mee bezig 
ik vind het eigenlijk lijken alsof ie hangt!! verder wel leuke pony hoor wheezyheart schreef::o ik vind het eigenlijk lijken alsof ie hangt!! verder wel leuke pony hoor
FlEuRXBoNnY schreef:heej
leuke foto's joh!
met deze ga je toch wedstrijden rijden?
ziet er netjes uit

die lekker dikke nek!! hmm
daar hou ik wel van!! ziet dr goed uit

Sjellii schreef:Ik vind hem eigenlijk iets te diep lopen en het ziet er idd uit alsof ie op jouw handen loopt ipv op zijn eigen benen.
Voordat je wedstrijd gaat rijden zou ik dit wel oplossen, want mijn pony deed dit ook altijd en ik kreeg altijd het commentaar dat hij te diep liep met een resultaat van max. 140 punten ofzo.
En geloof mij, dan is het echt niet leuk meer om wedstrijd te rijden..![]()
Succes, voor de rest vind ik het er niet verkeerd uitzien.
Maar ik ga zoiezo idd niet starten voordat dit opgelost is, en dat duurt nog wel een tijdje maar dat maakt mij niet uit
ShannaY schreef:Waarom rijd jij eigenlijk met sporen en Elisha niet?
Mr_Mikey schreef:Omdat ze die toen toevallig niet om had ofzo?
Ze rijd ook zo vaak met sporen hoor
!
! Heb jij dr ook al zown zin in...horsewisper schreef:wat me opfdalt is rij je die fries niet meer ??

. Heel irritant al zeg ik het zelf

ShannaY schreef:Mr_Mikey schreef:Omdat ze die toen toevallig niet om had ofzo?
Ze rijd ook zo vaak met sporen hoor
Hmmm dat is me nog nooit opgevallen dan![]()