Hengsten Merenspresentatie

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paradise

Hengsten Merenspresentatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 01:34

Ik heb zondag een aantal foto's gemaakt van de hengsten op de merenspresentatie te Renswoude.
Ik heb de beste er tussenuit gehaald, voorzover je ze goed kan noemen met mijn digi Gestoord
Er zouden eigenlijk 5 hengsten komen maar er konden er uiteindelijk maar 2 komen, jammer maar niks aan te doen.
Genoeg gepraat hier zijn de foto's Haha!

Nadaou de L' Abatch 4 jaar oud

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kirov de L' Abatch 6 jaar oud

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Beide hengsten zijn van Hengstenhouderij De meuten-Oltmans (BE)

CK88

Re: Hengsten Merenspresentatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 07:54

ik vinde de 1e hengst wat overbouwd en ook weinig van een hengst weg hebben Clown nog helemaal geen spier of degelijk.

De 2e hengst is een stuk mooier *LOL*

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 08:36

Nimmedor schreef:
ik vinde de 1e hengst wat overbouwd en ook weinig van een hengst weg hebben Clown nog helemaal geen spier of degelijk.

mee eens Haha!
leuke beesten zeg Haha!

wendyelst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 11:29

Ach gut eY eY leuke paardJeS Tong uitsteken
ik z0u ze wel willen hebben haha Knipoog

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 11:30

leuke beestjes
rood staat ze goed Pling

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 12:27

wow Wow!
mooie paardjes man Tong uitsteken

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 12:27

die eerste vind ik niet mooi gebouwd, en inderdaad totaal spierloos, de ander is een stuk beter.

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 12:38

hee wat leuk! Foto`s van Kirov! Ik zou eigelijk ook komen, wilde Kirov graag in het echt zien. Zo op de foto ziet hij er stoer uit! Lekker compact!

Waarschijnlijk wordt Kirov de partner voor Fleur dit jaar Haha! Volgend jaar een Kirov baby! Haha!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 14:07

ze zijn leuk de eerste ziet er idd nog wat jong uit,ik had er zelf ook bijna een gekocht ik vindt ze erg leuk Haha!

LianneJantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 14:36

Kirov had er niet zo'n zin in zondag. (Vooral niet in het springen, he Arjanne) Haha! Kan gebeuren, maar niet zo slim van hem om op een keuring niet zijn dag te hebben. Knipoog

Maar het is en blijft een knapperd! Jolie is vorig jaar door hem gedekt en nu nog maar een kleine 3 maanden voor het veulen! Kan echt bijna niet meer wachten. Het eerste merens veulen (merrie) van dit jaar, is vorige week geboren en die is ook van Kirov. (Voor foto zie www.merensstamboek.nl)

Paradise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 21:58

LianneJantje schreef:
Kirov had er niet zo'n zin in zondag. (Vooral niet in het springen, he Arjanne) Haha! Kan gebeuren, maar niet zo slim van hem om op een keuring niet zijn dag te hebben. Knipoog

Maar het is en blijft een knapperd! Jolie is vorig jaar door hem gedekt en nu nog maar een kleine 3 maanden voor het veulen! Kan echt bijna niet meer wachten. Het eerste merens veulen (merrie) van dit jaar, is vorige week geboren en die is ook van Kirov. (Voor foto zie www.merensstamboek.nl)

Ik had de foto's van dat veulen inderdaad al gezien op de site Lachen Ik vind Kirov een mooie hengst. Nadaou is ook een knapperd, loopt leuk onder het zadel, hij zal nog wel bijkomen qua spieren en beharing. Ik heb Kirov en Arjanne helaas niet zien rijden tijdens de trec omdat ik toen bij de buitenbak was, Nadaou en Madeleine heb ik wel zien rijden, ik vond dat hij het goed deed. Ben benieuwd hoe hij er over 2 jaar uit ziet.

maroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 10:30

snoopy_689 schreef:
hee wat leuk! Foto`s van Kirov! Ik zou eigelijk ook komen, wilde Kirov graag in het echt zien. Zo op de foto ziet hij er stoer uit! Lekker compact!

Waarschijnlijk wordt Kirov de partner voor Fleur dit jaar Haha! Volgend jaar een Kirov baby! Haha!

Mooie hengst die Kirov!
Zal een goede partner voor Fleur zijn. Knipoog

LianneJantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 10:32

Ja, ik vond Nadou ook erg stoer onder het zadel! Hij kan echt goed springen en hij vind het ook echt leuk. En ook al zo'n schat van karakter. Hij zal nog wel mooier worden, want hij word 15 maart eigenlijk pas 4 jaar. Ik kwam er achter dat de moeders van Kirov en Nadou volle zussen zijn. Vond ik wel grappig.

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 11:12

Nimmedor schreef:

De eerste hengst moet nog 4 worden en komt uit de bergen van de Pyreneeen. Ze hebben hem nog maar een half jaar ongeveer. Is dus nog niet lang in training en erg jong. Merens zijn vaak laat uitgegroeid. Vandaar.....

Kirov hebben ze nu ongeveer 2 jaar. Ik heb op hem de TREC gereden, en ben eraf gevallen Clown
Hij weigerde voor de bezembak en maakte daarbij een rare sprong.
Ik had nog nooit op hem gereden en ook niet op het zadel (Guichard Evolution). Hij rijdt ook over het algemeen alleen buiten.
Ik ben erna weer opgestapt en heb het parcours afgemaakt. Ik vind Kirov een fantastisch mooi beest.
En over Nadaou (de jonge) , ik denk dat hij uitgroeid tot een mooi paard!

Ik op Kirov:
Afbeelding

Jamayka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 11:57

ff offtopic: op de derde foto zie je iemand in de kantine haar jas aandoen. Dat ben ik!!!

LianneJantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 12:06

Jamayka schreef:
ff offtopic: op de derde foto zie je iemand in de kantine haar jas aandoen. Dat ben ik!!!

Ik herken je meteen, haha Knipoog

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 15:09

die 2e is heel gaaf, mooi bespierd en zeker niet te iel.. die eerste vind ik een beetje vreemd gebouwd, ben benieuwd hoe die eruit ziet over een paar jaar!