er werd les gegeven door een grand prix ruiter, dus hoog niveau zou je zeggen.
er zaten z ruiters bij die gewoon over dwars op paard zaten en daat werd niks van gezged!
vraagje als jij scheef op je paard zit, hoe moet je paard dan in evenwicht blijven?
zoiezo werd er zo goed als niet op de houding gelet.
de meeste ruiters deden niks anders dan de hele tijd met die sporen erin, en van voren vast houden.
en de paarden moesten allemaal zooo diep lopen, allemaal maar dan ook echt allemaal liepen ze achter de loodlijn, zeg maar rustig over de kop.
of nog erger met de kin op de borstkast.
en dan was het;" goedzo!!!!!
probeer nog iets meer te vragen
"arme paarden...
en dat op dit niveau, sorry................
viel me echt vies tegen.
echt diep triest.
ik heb geen een keer gehoord dat ze achter de loodlijn liepen of te diep, sterker ze moesten nog dieper!
: ook niet eerst been en dan naar je hand toe rijden, hand stil niet klem zetten, zit stil, oid.
helemaal niks met je zit rijden.
halt houden was handrem
na tijd sta je met de ruiters te praten die les hadden.
en die waren nota bene dol enthousiast!!
waar zijn we in godsnaam mee bezig!!!!!!!!!!
als de dieren bescherming hier achter zou komen, dan.............. weet je het wel.
af gelopen 3 dagen en zwolle geweest!
tot mijn grote verbazing is het niet alleen in de dressuur ldr...
het was hier nog erger , kan dat , ja dus.
slof eraan zo kort mogelijk en met de kin op de borst, de kop nog even flink van links naar rechts scheuren
sorry ik heb er geen woorden voor, maar dit is niet meer paardrijden, sterker nog mishandeling.
die arme beetjes waren binnen 10 minuten kledder, maar dan ook kledder nat.
knappe ruiters op internationaal niveau
het gevolg was dat bijna geen van de paarden nog kon stappen, ze telgangen bijna allemaal!!!!
en de draf en galop allemaal zo vlak, ze konden hun benen haast niet meer van de grond krijgen.
als ik paard was geweest, wee degene die mij dat flikte, dan was ik echt een rot bok
en dan is er ook nog so'n clinnic met jonge springpaarden.
"is meer terug springen"
alleen nog maar op tv gezien als ik de video terug spoelde.
"iets meer uit de schoft springen"
en ga maar door van zulke banketstaaf koek, en het wed nog best verkocht ook.
sorry maar waar zijn we mee bezig