Mundilfari op NK, vorig jaar

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dems75

Mundilfari op NK, vorig jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 10:39

Vond nog wat fotootjes van vorig jaar en heb ze maar ingescand! Haha!

Afbeelding
Oefenen op de ovaalbaan naast de boerderij! Töltje

Afbeelding
NK Oirschot, tölt

Afbeelding
NK Oirschot, viergangen (drafje....)

Bianca__

Re: Mundilfari op NK, vorig jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 10:47

Zier er mooi uit hoor! Alleen ben ik helemaal niet bekend met deze tak van paardensport, dus misschien zeg ik wel wat doms? Heb je nog een prijs gehaald op de NK?

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 11:00

Het was onze tweede wedstrijd ooit Clown en we waren niet in de prijzen gevallen. Bij de viergangen waren we 7e geworden (maar wel van de 35 en in de tölt 15e.
Was toch erg trots op hem, hij deed het maar mooi eventjes en heeft zich drie dagen lang voorbeeldig gedragen! Ach gut

hector

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 11:33

ziet er mooi uit, stoer paard Cool

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 12:36

ziet er goed uit !!! mooi paardje !! Haha!

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 21:07

dems75 schreef:
Het was onze tweede wedstrijd ooit Clown en we waren niet in de prijzen gevallen. Bij de viergangen waren we 7e geworden (maar wel van de 35 en in de tölt 15e.
Was toch erg trots op hem, hij deed het maar mooi eventjes en heeft zich drie dagen lang voorbeeldig gedragen! Ach gut

Nou dat is toch super!!! Haha! Gefeliciteerd met je zevende en andere behaalde plaatsen! Veel succes samen, en op naar het volgende kampioenschap!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 01:22

Gaaf hoor!! Haha! Mundilfari is ook mini-Mjölnir he? Dus halfbroer van Rösk. Lachen

Is de laatste foto echt een draf? Het lijkt net of het niet helemaal 2-takt is namelijk... Het linkervoorbeen en het rechterachterbeen horen op precies dezelfde positie te staan... Rechtsvoor en linksachter lijken ook iets te verschillen, maar met linksvoor en rechtsachter vind ik het wat meer opvallen. Knipoog Misschien toch een tölt, maar dan op een ander, apart moment van de tölt, of iets dergelijks? (leuk he al die gangen...)

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 01:28

Leuke foto's Manon! Ik kan het me nog goed herinneren... jij en Mundil *Zzzzzooefff* over de baan tijdens het snelle tempo tölt, daar is hij echt goed in! Cool
Volgende NK ben je er weer hè? Haha!

Wat relaxt trouwens, die privé ovaalbaan naast de boerderij!!!

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 08:28

dems75 schreef:

netjes hoor!!! en dat bij je tweede wedstrijd Knipoog
ik vind de draf erg mooi

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 09:43

Mooie fotos, mooi beestje, erg mooie kleur

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 09:48

Citaat:
Is de laatste foto echt een draf? Het lijkt net of het niet helemaal 2-takt is namelijk... Het linkervoorbeen en het rechterachterbeen horen op precies dezelfde positie te staan... Rechtsvoor en linksachter lijken ook iets te verschillen, maar met linksvoor en rechtsachter vind ik het wat meer opvallen. Misschien toch een tölt, maar dan op een ander, apart moment van de tölt, of iets dergelijks? (leuk he al die gangen...)

Röskur: dat zou heel goed kunnen. Mundil werd op wedstrijden namelijk erg tölterig. (terwijl draf zijn voorkeursgang is!) De wedstrijd ervoor, in Harmelen, kreeg ik hem helemaal niet in draf...supertölt maar geen pas draf hoor! Dus ik was allang al blij dat er IETS van draf uitkwam Ach gut In Oirschot liep hij zowiezo niet zo lekker eigenlijk. Zijn tölt tijdens de wedstrijd sloeg helemaal nergens op en bij het inrijden deed hij het juist weer geweldig! Verward
De wedstrijden die ik daarna had gereden gingen alweer stukken beter dus laat ik het er maar op houden dat hij het warm had Haha!

Jessie: Ja...sneltempo tölt kan hij wel ja...nu zijn we aan het oefenen op het langzame tempo! Dat kan hij ook best hoor maar het lijkt wel of hij sneltempo veel leuker vindt om te doen. Benieuwd hoe het de volgende keer gaat!

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 09:50

..oh en Jessie, ik heb ook alles op film staan en bij 1 van mijn proefjes, sta jij met Fraeva bij de baan te kijken!!! Wel grappig gezicht! Als het me ooit gaat lukken filmpjes op i/net te zetten, zal ik het je laten zien!

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 10:30

Wat een leuke foto's Lachen.
Mooie pony ook, leuk kleurtje Lachen.

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 12:35

dems75 schreef:
..oh en Jessie, ik heb ook alles op film staan en bij 1 van mijn proefjes, sta jij met Fraeva bij de baan te kijken!!! Wel grappig gezicht! Als het me ooit gaat lukken filmpjes op i/net te zetten, zal ik het je laten zien!

Hahaha, jaa klopt! Frae en ik zijn trouwe fans, haha. Haha! Leuk dat je het allemaal op film hebt staan!

Naepir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 15:09

Ik heb jou en Mudilfari nog zien rijden tijdens het NK (en trouwens ook in Harmelen). Bovendien ken ik hem nog uit mijn Besmanninck Hoeve-tijd en ik weet nog dat er slechts met moeite tölt uitkwam... Dus erg knap! Ja

maartju

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 15:14

je weet het; ik ben he-le-maal mundil fan Lovers (net zoals naepir komt dat door mijn besmanninck hoeve tijd Tong uitsteken )

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 15:15

Naepir: Ja joh...dat ik hem net had, kreeg ik er nog geen pas tölt uit. Heb het eerste jaar dat ik hem had eigenlijk alleen maar aan de bespiering gewerkt dmv dressuur. En opeens was het er....zoooo leuk als het dan eindelijk lukt! Haha!
Wat leuk dat je hem kende voordat ik hem heb gekocht...heb je misschien nog oude fotootjes van hem? of wetenswaardigheidjes?

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 15:15

Naepir en Maartje...anders moeten jullie hem maar gauw eens op komen zoeken en voelen dat hij nu echt heer-lijk kan tölten!

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 15:17

Leuke pony ! Haha!

Ziet er leuk uit hoor !
Erg mooie foto's ook ! Ja

maartju

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 15:57

dems75 schreef:
Naepir en Maartje...anders moeten jullie hem maar gauw eens op komen zoeken en voelen dat hij nu echt heer-lijk kan tölten!

misschien waren naepir en ik i/e andere periode; maar ik vond dat ie altijd al heerlijk kon tolten Clown lekker vrolijk en met z'n hoofd trots omhoog.. super Haha!
maar dat neemt niet weg dat ik graag eens langskom hoor Haha!

as_trid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 16:07

gaaf paardje hor Ja
zier er leuk uit Lachen

Naepir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 17:04

maartju schreef:
dems75 schreef:

misschien waren naepir en ik i/e andere periode; maar ik vond dat ie altijd al heerlijk kon tolten Clown lekker vrolijk en met z'n hoofd trots omhoog.. super Haha!
maar dat neemt niet weg dat ik graag eens langskom hoor Haha!

Of jij bent een betere ruiter dan diegene die op hem zat tijdens die week Maartje Knipoog

Ik heb zelf niet op hem gereden, maar een vriendin van me. Ik heb vast nog wel foto's van hem liggen, ik zal eens in de dieptes van mijn kast zoeken.Vork

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 17:14

Citaat:
Ik heb zelf niet op hem gereden, maar een vriendin van me. Ik heb vast nog wel foto's van hem liggen, ik zal eens in de dieptes van mijn kast zoeken.Vork

Ooooh....als je foto's van hem zou hebben: HEEEEEEEEEEL GRAAG!!!!
[/quote]