Oefenen op de ovaalbaan naast de boerderij! Töltje
NK Oirschot, tölt
NK Oirschot, viergangen (drafje....)
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en we waren niet in de prijzen gevallen. Bij de viergangen waren we 7e geworden (maar wel van de 35 en in de tölt 15e.
dems75 schreef:Het was onze tweede wedstrijd ooiten we waren niet in de prijzen gevallen. Bij de viergangen waren we 7e geworden (maar wel van de 35 en in de tölt 15e.
Was toch erg trots op hem, hij deed het maar mooi eventjes en heeft zich drie dagen lang voorbeeldig gedragen!
Gefeliciteerd met je zevende en andere behaalde plaatsen! Veel succes samen, en op naar het volgende kampioenschap!
Mundilfari is ook mini-Mjölnir he? Dus halfbroer van Rösk. 
Misschien toch een tölt, maar dan op een ander, apart moment van de tölt, of iets dergelijks? (leuk he al die gangen...)

dems75 schreef:Het was onze tweede wedstrijd ooiten we waren niet in de prijzen gevallen. Bij de viergangen waren we 7e geworden (maar wel van de 35 en in de tölt 15e.
Was toch erg trots op hem, hij deed het maar mooi eventjes en heeft zich drie dagen lang voorbeeldig gedragen!
Citaat:Is de laatste foto echt een draf? Het lijkt net of het niet helemaal 2-takt is namelijk... Het linkervoorbeen en het rechterachterbeen horen op precies dezelfde positie te staan... Rechtsvoor en linksachter lijken ook iets te verschillen, maar met linksvoor en rechtsachter vind ik het wat meer opvallen. Misschien toch een tölt, maar dan op een ander, apart moment van de tölt, of iets dergelijks? (leuk he al die gangen...)
In Oirschot liep hij zowiezo niet zo lekker eigenlijk. Zijn tölt tijdens de wedstrijd sloeg helemaal nergens op en bij het inrijden deed hij het juist weer geweldig!
.
. dems75 schreef:..oh en Jessie, ik heb ook alles op film staan en bij 1 van mijn proefjes, sta jij met Fraeva bij de baan te kijken!!! Wel grappig gezicht! Als het me ooit gaat lukken filmpjes op i/net te zetten, zal ik het je laten zien!
Leuk dat je het allemaal op film hebt staan!
(net zoals naepir komt dat door mijn besmanninck hoeve tijd
)

dems75 schreef:Naepir en Maartje...anders moeten jullie hem maar gauw eens op komen zoeken en voelen dat hij nu echt heer-lijk kan tölten!
lekker vrolijk en met z'n hoofd trots omhoog.. super

maartju schreef:dems75 schreef:Naepir en Maartje...anders moeten jullie hem maar gauw eens op komen zoeken en voelen dat hij nu echt heer-lijk kan tölten!
misschien waren naepir en ik i/e andere periode; maar ik vond dat ie altijd al heerlijk kon toltenlekker vrolijk en met z'n hoofd trots omhoog.. super
![]()
maar dat neemt niet weg dat ik graag eens langskom hoor

Citaat:Ik heb zelf niet op hem gereden, maar een vriendin van me. Ik heb vast nog wel foto's van hem liggen, ik zal eens in de dieptes van mijn kast zoeken.