Verlate carnavals-rijd-filmpjes

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Verlate carnavals-rijd-filmpjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 21:10

Jaja, ik kan eindelijk ook filmpjes plaatsen, dus zet ik filmpjes van het rijden met carnaval erop Haha! Met carnaval gaan we altijd verkleed rijden, dus niet denken dat we er altijd zo uitzien. Het topic met de foto's van het rijden deze dag staan hier: viewtopic.php?f=10&t=365604&hilit=

Omdat ik het altijd jammer vind dat je niet meteen kunt overzien hoe de filmpjes eruit zien, heb ik ze onder een still van het filmpjes gezet.
klik dus op de foto's voor een filmpje! dan kun je namelijk meteen zien of je het filmpje wel echt wilt bekijken Haha! De stills zijn iets onduidelijker dan de echte filmpjes trouwens.

Myrthe galopeert altijd zo lekker, dus wanneer ik erop zit doe ik dat onbewust erg veel Haha!
Hier ik op Myrthe en Mariëtte op Shera komt achter me aan.
Afbeelding

Nog een rondje in galop :
Afbeelding

En nog een.
Afbeelding

Karen (iwayalover) op Verona in draf (hé je zit op het verkeerde been Knipoog ) en nét een pasje in galop Haha!
Afbeelding

Sanne op Noa in galop. Noa is geen makkelijk paard.
Afbeelding

Carousel rijden. Irma en Patser als derde, Sanne met Noa ervoor, ik op Myrthe naast Sanne.
Afbeelding

En op de andere hand in galop, ik ff gassen Haha! Rijtechnisch verschrikkelijk, maar ik vond het toch wel grappig om te zien *LOL*
Afbeelding

Karen met Verona in (de verkeerde) galop
Afbeelding

Natuurlijk kunnen Karen en Verona ook in de goede galop
Afbeelding

En dat was het. Ik hoop dat ze het doen en zo niet, dan heb je in elk geval de stills Lips are sealed

mariz

Re: Verlate carnavals-rijd-filmpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 09:44

leuk! ziet er kleurrijk uit. leuk bedacht ook Haha!

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 15:48

ik zie niet alles evengoed...maar ik zie in ieder geval veel kleurtjes !!!! Clown LEUK !!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 18:01

mariellexxx schreef:
ik zie niet alles evengoed...maar ik zie in ieder geval veel kleurtjes !!!! Clown LEUK !!

Ja de filmpjes zijn helaas wat donker, dat komt doordat het ook zo donker is in de binnenbak, dan krijg je eigenlijk nooit écht duidelijke filmpjes.
Maar in elk geval fijn dat jullie ze kunnen zien! Ja

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 21:14

Ik kan de filmpjes niet zien. Hij breekt ze iedere keer af zodra ik ze wil openen. Doel opslaan als... werkt ook niet. Iemand een idee hoe ik ze wel kan zien?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 09:50

iwayalover schreef:
Ik kan de filmpjes niet zien. Hij breekt ze iedere keer af zodra ik ze wil openen. Doel opslaan als... werkt ook niet. Iemand een idee hoe ik ze wel kan zien?

ik kan ze ook niet zien

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 09:57

mandyy schreef:
iwayalover schreef:

ik kan ze ook niet zien

Ik kan ze helaas ook niet zien

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 18:48

Dan moeten jullie denk ik, quicktime downloaden, daar draaien de filmpjes namelijk op.