Hier mijn superspringende haflingerruintje van zelf 1.44 hoog..
Klik maar eens op pauze op het moment dat ie boven de hindernis zelf is
..Reacties?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
..
0ojannekeo0 schreef:kan iemnad mij PB-en hoe ikdat filmpje moet openen..ik snap er gaan bal van

0ojannekeo0 schreef:kan iemnad mij PB-en hoe ikdat filmpje moet openen..ik snap er gaan bal van

Haflingers he 
Siegje schreef:Als je geen fatsoenlijk commentaar kan geven, die dat dan ook niet!

MissSisa schreef:Waarom moeten er voor filmpjes op Bokt(of foto's) gelijk hoog gesprongen worden???
Alle paarden die over 1.40 willen komen zullen wel wat techniek moeten tonen om er fatsoenlijk over te komen.
MissSisa schreef:Siegje schreef:Als je geen fatsoenlijk commentaar kan geven, die dat dan ook niet!
Ik zeg alleen wat ik ervan vind in het algemeen, over je pony heb ik geen verkeerd woord gezegd
Edit: Je kunt ook kritiek krijgen, het leven bestaat niet alleen uit complimentjes.
..
steffie4ever schreef:MissSisa schreef:Waarom moeten er voor filmpjes op Bokt(of foto's) gelijk hoog gesprongen worden???
Alle paarden die over 1.40 willen komen
zullen wel wat techniek moeten tonen om er fatsoenlijk over te komen.
nee missSisa foute opmerking het komt over alsof je bedoelt dat deze pony geen techniek toont dus zeg je wel wat verkeerds over de pony...
egt hoor jij moet is wat mindere met je opmerkingen!
hij doet het niet bij mij, ik zie alleen dat begin scherm en als ik op play druk gebeurt er niks
Alytje schreef:|( hij doet het niet bij mij, ik zie alleen dat begin scherm en als ik op play druk gebeurt er niks![]()
Ik was net zo benieuwd! heb je heel toevallig ook foto's