Maar je kan je indenken toen nog een meisje van 10/11 op een paard van 173 (Engels volbloed X KWPN)
Het is echt super lief om te zien maar wel blij dat mijn paard ontzettend lief is anders had ik het nooit gedaan!
Wat zij voor elkaar kreeg met zo`n reus onvoorstelbaar.
Ik vond de foto`s toevallig en vond ze zo leuk ik denk ik plaats ze gewoon leuk of niet haha!
Het halster en halstertouw is voor het vasthouden aangezien hein nogal een tempramentvol paard is en ja als hij gek doet met zo`n klein meisje erop dat risico wil ik niet lopen
Hier gingen we naar de bak daar mocht zij altijd heen rijden en dan ging ik oefenen voor wedstrijden die ik nooit heb kunnen rijden vanwege de overhoef haha hij kijkt wel een beetje lompjes
En daar gaan we weer vooruit met de hap gelukkig luisterd hij naar stem want ja die pootjes komen nog maar net onder het zadel uit haha
Zo natuurlijk mag ze zelf ook even rijden wel in de wei omdat in de bak mijn paard een totale gedaante wisseling krijgt hyperactivited.
Vind ik persoonlijk een geweldige foto!!
En ja de blunder moet ook even getoont!!
Springen op een paard die dat maar zelde heeft gedaan vanwege een dressuur achtergrond en dit helemaal geweldig vind en nogal debiel hoog eroverheen wil springen en nogal lomp was met springen en ja verlichte zit is een vereiste en dat werd helaas niet gedaan met gevolg een mislukte sprong
Helaas een wat mindere foto haha beetje lomp paard lijkt zo
Nou yenny hierbij yentl en hein samen in het zonnetje!!*o/*
). De springfoto is wel grappig, wel leuk dat Hein het zo leuk vind dat springen!!

heintje is echt een schat en selena nog heel erg bedankt dat ik er op mocht rijde!