Tiesto@work, De eerste stapjes met sammiej erop;)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tiesiej

Tiesto@work, De eerste stapjes met sammiej erop;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 13:31

Tiesto@work, ja ja dat was zeker werken Tong uitsteken Maar daar hebben we dan ook wat mee bereikt Bloos Haha! De eerste paar keren gingen we wat stappen en draven aan de longe, daarbij gaf Bianca mijn heel goed les Schijnheilig zodat ik al snel los mog van de longe OK dan! [img] [/img]

Een paar dagen verder, begon Tiesto heel vervelend te doen hij begon me uit te dagen Boos! Hij wou alleen maar crossen en niet aan de teugel lopen Ach gut Met heel veel hulp van Bianca en nadat ze hem voor mij heeft losgereden begon het eindelijk weer goed te gaan Pling

Ik wist dat Bianca en ik Tiesto reden om hem te verkopen, omdat de eigenaar niet genoeg geld voor hem had Huilen
Maar toen kreeg ik van Bianca op msn te horen dat er al kopers waren geweest!! PFFFFF dat was ff schrikken zeg!!!
Alles was veel sneller gegaan dan dat we gedacht hadden .
Een paar dagen later, werd mijn grote vriend Tiesto gekeurd bij de dierenarts, Ik zat op school in spanning te wachten terwijl Bianca met Tiesto bij de keuring zat.
Ik had op school me mobiele telefoon expres aangelaten omdat ik wist dat Bianca me een smsje zou sturen of hij goed of afgekeurd zou worden.
Als hij goedgekeurd werd werd er van tiesto een springpaard gemaakt waar hije rg goed in is, werd hij afgekeurd ging die naar een handelaar Boos! .
En jah hoor...... EEN SMS!!!!, Ik heel snel het berichtje geopend en ik las dat hij HELEMAAL goedgekeurd was!!!! van top tot teen!!!!
Zelfs de foto's!!!! Mijn dag was weer helemaal goed!!!! ook al zou ik hem niet vaak meer zien...... Ach gut Ik was blij dat hij goedgekeurd was en dat het een springpaard werd.... Haha!........

Ik was bang dat ik nergens meer op kon rijden, maar gelukkig mag ik op het paard van Bianca rijden: U-go Haha! Haha! Bloos Ook een heel lief en mooi paard Knipoog Een beetje te groot voor mij dus heb ik er af en toe moeite mee om erop te komen hihihihi Haha! [img] [/img]

[img] [/img]
[img] [/img] de schimmel is U-go de zwarte tiesto Of zijn eerdere naam Tsaar Pling

Bianca, Heel erg bedankt dat je me geholpen hebt met Tiesto te rijden Haha! Pling Ik hoop dat het met jou en U-go heel goed gaat en ik vind het leuk dat ik er ook af en toe op mag rijden... Bloos Haha!
kusje sammiej

Lenn

Re: Tiesto@work, De eerste stapjes met sammiej erop;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 13:35

Er staan niet zoveel foto's Tong uitsteken

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 13:36

Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed met je foto's Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 14:41