Hier ff mijn verhaal van Orien!!! Hengst, geboren in april 2000, z'n vader is een Friesche hengst Rintje V en z'n moeder een blauwschimmel KWPN/NRPS Oletta.
Augustus 2000 toen ik op de manege ging rijden, stond daar een heel lief (nog) klein (nog) zwart hengstje, ja dat was Orien werd mij verteld. Echt een schatje toen, heb daar geen foto's van
. Orientje werd groter en groter.. en werd steeds meer verliefd op hem
!!! Toen sinds 2002 ofzo, ben ik hem gaan mesten
. Elke week doe ik hem, nu nog steeds
duhhh.. Heb op www.kinderlines.nl/homepages/orien.html nog wel is ooit wat bijgehouden, wanneer ik hem voor het eerst gepoetst heb whaha helemaal in de wolken
!!! Stiekem hoop ik al 4 jaar, dat ik ooit een keertje op h'm zal rijden...En weet je...
IK MOCHT GEWOON OP ORIEN!!!!!!!

Sorry dat moest ff groot

Richard (Richje) had hem dus eerst gereden (=bijrijder van Orien) en die wil ik dus heeeeeeeel erg bedanken, dat ik op Orientje mocht
en natuurlijk Esther (Mreddie) bedankt voor het foto's/filmpjes maken!!!XXX Sandra
*nog helemaal in de wolken

PS. Whaha het rijden ging niet zo netjes ofzo, heb daar trouwens helemaal niet opgelet, vond het helemaal geweldig op dit beest!!!

)
? Ziet er netjes uit hoor
Maar dus zwart geboren. Z'n moeder is helaas een blauwschimmel en dat geeft ze vaak door. Orien heeft ook een aantal merries gedekt, waar ook veulens uitkwamen die schimmel worden!!!