Schouderbinnenwaarts
Voor het geval iedereen denkt dat mirk altijd braaf doet wat ik vraag
Dat is meestal het geval 
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Dat is meestal het geval 
. 
Hoog tijd dat die laatste paar wp er bij komen.Kelly1503 schreef:Leuke pony heb je! Jullie zijn een leuke combinatie!
Ik vind dat het er goed uitziet hoor.. mooie foto's!
Ik vind ook dat je een mooie zit hebt!
Ja eigenlijk niks op aan te merken
Ik wil je nog heel veel succes wensen met Mirk in de dressuur!
Komt vast goed![]()
Oja jammer dat je op een paar foto's onthoofd bent
Het is een paard
Nouja, net een paard 
Kelly1503 schreef:Leuke pony heb je! Jullie zijn een leuke combinatie!
Ik vind dat het er goed uitziet hoor.. mooie foto's!
Ik vind ook dat je een mooie zit hebt!
Ja eigenlijk niks op aan te merken
Ik wil je nog heel veel succes wensen met Mirk in de dressuur!
Komt vast goed![]()
Oja jammer dat je op een paar foto's onthoofd bent
je bent idd goed op weg!!traver zag er netjes op 4sporen gereden uit,en de schoudebinnenwaarts mocht heel iets meer van mij,zijn nog net geen 3 sporen,maar het is maar heel ietsiepietsie 
). Volgensmij gaat die M2 wel lukken! 
Pjelk schreef:Hee eindelijk super-Mirk weer op Bokt! ZIet er goed uit Kim, vooral de travers (voor zover ik dat beoordelen kan). Volgensmij gaat die M2 wel lukken!
Eerst de M1 maar, dan zien we wel weer
Travers is hij wel erg sterk in jah, dus dat word misschien ooit wel punten scoren. Hij mag van mij nog wel ietsje meer buigen om mijn binnenbeen heen... Maar goed, zover zijn we nog niet

haha,Lenn schreef:Mooie pony!
)

Maar ik ben heel blij met het setje :@
Hij begint nu idd meer van achteruit te lopen... Jep, klopt van Wim en hij is ook weer vrijgezel...
Ik wou dat ik er een stuk af kon halen...

hoop dat mirk gauw een keertje bij ons op stal komt haha

(niet die van Mirk, maar die van mij
)
Mirk wil ik goed op die achterhand hebben en dat kost ons beiden nogal veel kracht en dus training. Gelukkig gaat het als beter en ik voel gewoon de vooruit gang, en dat is natuurlijk fijn om te merken! En dat te bedenken dat toen ik hem gekocht had om me heen iedereen zeiden: als je in de L komt, mag je al wel heel blij wezen 

En dan kan je Mirk ook weer even tuffen 
!