Mischa (haf) @ spring-/dressuurwork!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Leoniee

Mischa (haf) @ spring-/dressuurwork!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-05 20:25

Vandaag gereden, gesprongen en een beetje dressuur. Hij was echt helemaal hyper, ik heb dus niet echt hoog gesprongen maar meer gelet op goed uitkomen (wat nog vaak niet goed gaat Tong uitsteken ) en heb geprobeerd hem normaal balkjes te laten draven (rustig dus..) en hem rustig te krijgen Clown Het ging opzich wel goed, alleen de foto's zijn niet helemaal geweldig omdat mijn fotograve nog niet zoveel verstand had van het fototoestel en daardoor kreeg ik allemaal kontfoto's en hindernisfoto's Vork Maar er zitten wel gave tussen..

Ik zit nog steeds verbaasd te kijken dat ie zijn voorbeen zo mooi strekt in de draf.. nooit geweten dat ie dat überhaupt kán Haha! Nu ben ik helemaal blij Haha!

Naja.. geniet Vork

Eerst even stilstaan (hij staat btje wijdbeens en heb lange teugel..)
Afbeelding

Stappen (aah die hand..)
Afbeelding

Weer stappen (of nog steeds Vork )
Afbeelding

Kijk dat beentje Haha!
Afbeelding

Balkjes draven (en doormiddengezaagd Tong uitsteken )
Afbeelding

En jump Haha! (die oortjes Lovers )
Afbeelding

Hele oncharmante foto, maar vond toch dat ie erop moest Vork
Afbeelding

Wazig helaas ..
Afbeelding

Vroem!! (die staart Tong uitsteken )
Afbeelding

En de laatste (ook zo oncharmant Tong uitsteken )
Afbeelding

Ondanks dat we bij veel foto's doormidden waren gezaagd vind ik ze toch heel leuk geworden Haha!

Tienn

Re: Mischa (haf) @ spring-/dressuurwork!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 20:40

Leuke foto's hoor lief hafje! Ja
Gaat jou weiland niet helemaal kapot door het rijden??

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 20:41

Leuke foto's!
Alleen lijkt het alsof je je hand vastzet, en Mischa heeft zijn achterhand er op sommige foto's niet echt goed onder. (maarja dat doe ik zelf ook allemaal fout hoor Clown )
En ik zou hem iets meer met het neusje eruit rijden, hij loopt nu een beetje opgekropt/te diep.
Springfoto's zijn ook leuk! En Mischa is roch nog steeds super schattig! Lovers
wie had de foto's gemaakt? Lotte? Knipoog Haha!

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-05 20:41

Uuhm..jaah wel een beetje Bloos
Maar ik dacht dat ik er in kon rijden maar later bleek dat dat niet echt helemaal het plan was Bloos

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-05 20:43

Alytje schreef:
Leuke foto's!
Alleen lijkt het alsof je je hand vastzet, en Mischa heeft zijn achterhand er op sommige foto's niet echt goed onder. (maarja dat doe ik zelf ook allemaal fout hoor Clown )
En ik zou hem iets meer met het neusje eruit rijden, hij loopt nu een beetje opgekropt/te diep.
Springfoto's zijn ook leuk! En Mischa is roch nog steeds super schattig! Lovers
wie had de foto's gemaakt? Lotte? Knipoog Haha!

Whaha jah die achterhand lift nog een beetje heel erg mee Vork Maar neee..lotte had ze niet gemaakt..die was laat vrij Tong uitsteken Gna gna eindelijk eens een keer eerder dan haar vrij Tong uitsteken Vork

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 20:51

leuke foto's! Maar zo lijkt het heel erg of de haf aan je hand gaat hangen, want ze gaat vaak te diep (vooral in stap). Wat meer voorwaarts rijden zou ik zeggen. Maar je zult zelf ook al wel tot die geweldige ontdekking zijn gekomen Knipoog. Verder ziet het er netjes uit hoor, leuke combinatie!

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-05 20:55

WUHUM.. het is HIJ Tong uitsteken (naja mag eigenlijk ook wel zij het is toch een homo Haha! )
Jaah idd.. hij hangt wel .. alleen in het begin veel erger dan eerst, en nu alleen nog aan de linkerhand.. maar ik laat mijn rechterteugel dan ook wel eens hangen. Hij loopt wel de hele tijd op zijn bitje te knabbelen en ik moet zeggen dat ie in het begin echt véél en véél meer aan het hangen was Schijnheilig

Dessie12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 21:00

mooie halfinger! Haha! ziet er netjes uit!! kan zowel goed dressuur als springen zo te zienn Haha! veel plezier ermee

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-05 21:05

Dessie12 schreef:
mooie halfinger! Haha! ziet er netjes uit!! kan zowel goed dressuur als springen zo te zienn Haha! veel plezier ermee

Jaah hij kan het allebei wel goed Haha! Ga nu even heel trots doen omdat ik het allemaal zelf heb geleerd aan hem (wat ie tot nu toe kan Haha! ) Hij had nog nooit gesprongen toen ik op hem ging rijden en met dressuur kon ie niet aan de teugel/middendraf/ruim stappen enzooi Vork Ik rij nu ong. 2 jaar op hem Lovers

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 19:28

Niemand meer?..

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 19:56

Leuke haf. Meeste commentaar is al gegeven. Nog klein puntje van kritiek *hoe kan he took anders* is dat ik je keelriem persoonlijk te strak vind zitten...is dit een vuist?

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 20:04

Hermesdeux schreef:
Leuke haf. Meeste commentaar is al gegeven. Nog klein puntje van kritiek *hoe kan he took anders* is dat ik je keelriem persoonlijk te strak vind zitten...is dit een vuist?

Jaah het is wel een vuist, en ik denk dat het zo lijkt omdat ie zeg maar een beetje zwabbert Tong uitsteken en dan ligt ie tegen zijn "wang" aan Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 00:06

Leuke foto's leo Lachen ziet er opzich wel netjes uit, Ik heb m beter zien doen, maar dan nog ziet her er goed uit Haha!

Tips enzo zijn al gegeven.

Mag ik je vragen warom je vandaag niet aan de wedstrijd mee deed?

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 13:47

r00z schreef:
Leuke foto's leo Lachen ziet er opzich wel netjes uit, Ik heb m beter zien doen, maar dan nog ziet her er goed uit Haha!

Tips enzo zijn al gegeven.

Mag ik je vragen warom je vandaag niet aan de wedstrijd mee deed?

Omdat ik niet heb kunnen oefenen enzooi want k ging op vakantie enzooo en hij is dik Vork

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:11

Leuke haf hoor..!
Ziet er leuk uit,