kelvin en selena @work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nelleke_H

kelvin en selena @work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-05 17:58

nou de eerste foto's zijn van klevin het paard at ik zelf rij. ik heb helaas nog geen rij foto's want ik heb nog geen goede fotograaf gevonden. maar dat komt snel.

en dan komen er nog een paar foto van van mijn mijn instructrice op selena dat si een paard waar ze op rijd het is neit haar eigen . dit paard kan wel aan de teugellopen maar dan druk ze haar achter hand helemaal weg dus eerst de achterhand er wat bij en dan wat naar beneden maar ze gaat zomaar in protest en dan komt ze omhoog. en het si een paard van dik 1.75 dus dat heb je liever niet. maar comentaar is welkom. mijn insructrice rijd nu M1 met haar eigen paard dus ze kan beter dan dit.

veel kijk plezier.

vene longeren bijgezet, het los stappen enzo is er al aan voor afgegaan maar foto's maken met een paard aan de lijn is toch wel moeilijk.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en ook vrijspringen kunnen we goed de foto's zijn helaas niet duidelijk.
Afbeelding
het is echt wel een hele hoge sprong hoor. Tong uitsteken
Afbeelding

en dan de rij foto's van selena.
Afbeelding
Afbeelding
dit is al een super plaatej voor selena die achter voet!!
Afbeelding
maar daarna gaat het dus weer zo
Afbeelding
en dan als laatst nog haar mooie hoofdje
Afbeelding

dit paard is overigens van het zomer ov er de rand van de box heen egsprongen gesteigerd zonder aan loop dus en land in een pad van twee meter breed en was behoorlijkgewond gelukkig gaat dat nu weer goeddat was in deze stal in deze gang de boxen zijn ongeveer 1.50 meter hoog. we weeten nog steeds niet precies hoe ze dat gedaan heeft.
Afbeelding
be dankt voor het kijken.

chiquee

Re: kelvin en selena @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 18:04

leuke foto's
en fijn dat het nu wat beter gaat met dat paard, hoe die dat heeft gedaan Verward

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 18:55

Wat een mooi koppie heeft ze!! Is het alleen niet verstandiger om je beugels of op te steken of eraf te halen tijdens het longeren?? Nu komen ze de hele tijd tegen der buik aan, is ook niet echt fijn voor der!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 19:08

leuke foto's hoor ..
gelukkig dat het weer beter gaat met je paard, mijn pony is ook een x over de staldeur heen gesprongen, zonder dat ze aanloop had Verward Alleen was die staldeur geen 1.50, maar iets van een meter.. Maar ze hing wel over de staldeur heen, was echt een heel eng gezicht. Ze had wonder boven wonder nx gebroken ofso Haha! Ze had alleen een paar schaafwonden..

straycat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 20:18

leuk paard, die laatste.. maar wat is een si paard?

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 22:11

hihihi ik heet ook selena.

Mooie paarden ziet er goed uit