toen laila:
en nog paar van geitjes:
oke let niet op me houding ik weet wat ik fout doe.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Had je geen vreselijke natte en koude kont op die fjord? aangezien hij er wel erg nat uit ziet.
sorry. Imman schreef:leuke paarden, maar spijtig genoeg is het plaatje niet echt ontspannensorry.
Ryanne schreef:Imman schreef:leuke paarden, maar spijtig genoeg is het plaatje niet echt ontspannensorry.
Ja ik had inderdaad ook verwacht dat deze pony goed met de achterhand eronder zou lopen en een goed ontspannen, voorwaarts neerwaarts beeld zou geven, zodra ze bereden wordt op een stukje van 5 bij 5 in de sneeuw en zonder zadel!
Helaas helaas!

Wil nu gelukkig met lange teugels tappen kon 2 jaar geleden niet, 1 mm langere teugels en ze schoot ervandoor. Maar als je houding goed is (niet zo als mij dus
) en je goed met je handen meebeweegt en niet gaat spelen gaat ze nog wel eens aan de teugel lopen (weet niet of het echt aan de teugel is of in de krul, maar het is iig een begin) Ze is helaas al 29 en krijgt al wat kwaaltjes dus echt serieus trainen is erniet mee bij, ze is alleen nog wel fit en wil alleen mar hard. Ze ging er van de week ook weer vandoor met buitenrit, en was weer eens niet te remmen.
geweldigg!
ittheclown schreef:hoi ik ga een beetje of topic.
ik wa bij jou geweest voor timo te huren maar helaas ging dat niet door omdat de afstand in verband met de kosten te hoog werd nu verzorg ik in de buurt bij jou een paardje op de frik ik dacht mischien kunnen we een keertje samen rijdne als je dat tenminste gezellig lijkt
groetjes ilona
.
.

lailapri schreef:nee??? echt niet? gelukkig maar vroeg me al af hoe ik ze vast moet zetten
Over het samen rijden:
Goed idee, misschien heb ik nog dagje over, moet met nog 3 andere buiten rijden, in de vakantie. Waar staat het paard (van wie is hij)