Toen ik er proef op gereden was hij erg stijf.
Hij is namelijk een lange periode niet bereden. Wat moet ik doen als ik hem heb? Rekening houden met rijden?Iets anders bijvoeren? Alle tips zijn welkom!!!![url] Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Toen ik er proef op gereden was hij erg stijf.
Hij is namelijk een lange periode niet bereden. Wat moet ik doen als ik hem heb? Rekening houden met rijden?Iets anders bijvoeren? Alle tips zijn welkom!!!![url]
JenniferJane schreef:Hij word dit jaar 8. Heeft weidegang gehad en stal elke dag. Ben van plan om lekker met hem buiten te rijden en soms klein beetje dressuur. Krijg hem zowieso een periode op proef en een goede kennis ( die heel erg goed kan rijden en er veel verstand van heeft gaat er ook naar kijken en als ze iets ziet laat ik hem hier door de dierenarts nog effe keuren) De reden van verkoop is ook dat hij niet persee weg moet maar ze willen graag dat hij goed tehuis krijgt en dat iemand ook tijd heeft om hem te bereiden.
unamie schreef:word het paard boos met opzadelen? (in de stal)
zwiept het veel met z'n staart?
loopt het erg scheef?
draagt het z'n staart scheef?
allemaal zaken die duiden op fysieke (rug) klachten
Ik heb een boek over paardenmassage, zal het toch eens gaan proberen bij haar rug om te zien of het scheelt...