Patty @ work met mij èn met iemand die echt kan rijden :D

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ptries

Patty @ work met mij èn met iemand die echt kan rijden :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 21:03

Deze foto's zijn vorige week dinsdag genomen.
Goed, mijn zit is al niet om over naar huis te schrijven en ik had nu voor het eerst mijn leren laarzen weer aan nadat ze terug zijn gekomen uit de fabriek voor reparatie. Ze zijn helemaal "gerenoveerd", maar dit hield ook in dat ze weer in moesten zakken Huilen

Dit zijn de foto's van Patty en mij

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna mijn stalgenootje Stef erop. Stef kan een héél stuk beter rijden dan ik en klimt af en toe ook op Patty. Ik vind dat altijd erg leuk om naar te kijken en Pat loopt ook super als zij heeft gereden. Wat heel erg grappig is, is dat Patty voorheen echt kwaad werd als Stef haar aan het werk zette, maar de laatste tijd doet ze dat niet meer. Waarschijnlijk gaat ze het nu allemaal wat makkelijker vinden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voordat er allerlei reacties komen over een mishandelde Patty i.v.m. het rood uit haar mond: Pats is niet mishandeld, ze is juist verwend want ze had een rood snoepje met vanille-smaak gehad.

loez

Re: Patty @ work met mij èn met iemand die echt kan rijden :

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 21:30

Ziet er goed uit hoor !:)
met je stalgenootje ook!
chique paardje!!
(lekker lastig he,, leren laarzen inlopen/rijden.)

ziet er echt goed uit.
je hebt je commentaar zelf al gegeven dus Knipoog

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 21:50

Nou sorry ik vind niet dat het stalgenootje beter rijd.Ik vind haar zelfs enigszins gespannen op die foto's.Haal jezelf niet zo omlaag Knipoog
Ik vind jullie combi er prettiger uitzien eerlijk gezegd.

versace

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 21:56

het paard loopt echt niet gespannen hoor bij het stalgenootje zij vraagt aleen meer aan het paard dus lijkt dat misschien zo. Ze liep juist lekker ontspannend

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 22:13

Gelukkig, ik ben niet de enige die het 2e gedeelte minder mooi vind.. Vind het er ruwer uitzien, misschien loopt je paard dan wel beter, maar echt goed gebruik van de spieren zie ik niet. De achterhand zit er bij jou meer onder, je stalgenootje zit meer op het ''aan de teugel'' rijden te werken.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 22:17

Ikheb het idee dat je stalgenootje wat meer met haar handen vraagt dan met haar been, maar je ziet wel duidelijk dat het paard harder moet werken.. Ik vind het er bij jou net even wat ontspannender eruitzien!

jimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 22:19

wat is de afstamming van je paardje en de leeftijd??

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 23:09

Het klinkt afgezaagd maar ben het volledig met mijn voorgangers eens.

De combi tussen jou paard en je stalgenoot mist iets (behalve gebrek aan techniek) wat er tussen jou en je paard wel is tijdens het rijden.
Je mag trots op jezelf zijn hoor!!!!

Dressage19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 00:21

mee eens!!

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 01:26

Ik vind ook dat de rijfoto's van jou zelf er beter uit zien! Knipoog Bij je stalgenootje loopt je paard flink op de voorhand!

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 07:44

Bij je stalgenootje loopt ie wat meer gespannen, vind hem bij jou leuker Bloos Haha!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 13:27

Muts kraag jezelf niet zo af dat doen andere wel Tong uitsteken Tong uitsteken.

Denk dat met de 2de serie de ruiter het paard meer aan het werk zet dus dan ook meer spant. Vind idd wel dat ze met meer hand rijdt en dat zou dus eigenlijk niet zo moeten zijn. Kan zijn dat het het moment is hoor.

Ze ziet er goed uit jullie hebben schrik en dat telt.

Wat waren je punten afgelopen zondag?.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 14:16

Zoals de rest zegt ben ik het er mee eens dat je jezelf niet moet gaan afkraken. Ik vind persoonlijk jou gedeelte er ook veel meer ontspannen uit zien.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 14:33

heeee niet zo jezelf afkraken, je kent bokt, dat doen de anderen wel voor je Knipoog Ik vind het er bij jou veel meer ontspannen uitzien. Jou stalgenootje zit zoveel met der handen aan der te plukken!!

Dus wees trots Haha! Jullie zijn samen een mooie combinatie!!! Pling

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 15:43

nou nou,deze berichtjes had je vast niet verwacht??!!!

zo zie je maar,je kan iets zelf vinden,maar dat hoeft dus niet op een foto zo over te komen!
ik ben het eigenlijk ook eens met iedereen!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 15:51

mee eens met de voorgangers!!! jij rijd meer ontspannen dan die tweede. achterhand is daar weg en loopt dus op de voorhand en het teugelgebruik vind ik er erg rot uitzien. bij jou foto's loopt ie veel meer ontspannen!!

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-05 16:02

Ik had deze berichtjes inderdaad niet verwacht. Ik vind het wel leuk om te horen dat Pats en ik goed bij elkaar passen en dat het rijden er fijn uitziet.

Ik denk toch dat de foto's van mijn stalgenootje een beetje vertekend zijn, want in het echt loopt Patty ècht super bij haar en als ik er na haar opstap heb ik juist niets in mijn hand en loopt ze heerlijk (goed voorwaarts, over de rug en achterhand erbij), iig krijgt zij haar meer voor elkaar dan ik hoor. Het zal misschien ook schelen dat deze foto's niet over de hele rijsessie zijn genomen maar vnl. toen ze er net opzat, Pats wil dan idd nog weleens spannen, vooral omdat er juist wat meer van haar gevraagd wordt en ze echt aan het werk moet terwijl ik al een tijdje aan het rijden was toen de foto's werden genomen.

Ik heb er ook weleens een ander op gehad die wel veel hand gebruikte en dan is ze juist tegen de hand.

Ze loopt bij ook niet slecht, maar in het echt loopt ze bij mijn stalgenootje dus beter.

Wel grappig dat de foto's zo'n ander beeld geven dan de werkelijkheid, misschien moet ik dan ook maar minder erg complexen hebben als ik foto's van mezelf zie (.....of misschien ziet het er bij mij juist wel beter uit dan op de foto...... Tong uitsteken)

Pris, ik was zondag 2e en 4e met 171 pt. en 160 pt. 2e proef ging beduidend slechter dan de 1e, de 1e ging echt super!!

Iemand vroeg wat de afstamming van Patty is, Patty's afstamming is Lancet x Ksarset Z.

Ksarset, Lancet, Pat Tong uitsteken

sas_dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 16:25

wat een mooi paard

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 16:40

Leuk paard zeg, en vind het er niet veel beter uitzien bij je stalgenoot dan bij jou hoor, alleen is het natuurlijk altijd moeilijk te zien van foto's. Het enige verschil wat me opvalt is dat ze iets opgerichter loopt bij haar...

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 16:42

Ik vind het er bij jou ook beter uitzien Bloos. Maargoed, als je paardje er beter van gaat lopen, is het zeker niet verkeerd. Mooi dier!

straycat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 20:23

Als ik het zo bekijk vind ik het bij jou ook iets prettiger om te zien..maar het kan een moment opname zijn..
Bij jullie allebei vond ik de handen af en toe iets te hoog zitten..
Maar jullie zijn zeker een leuke combi..positiever denken over je eigen kunnen hoor..

Timmie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 22:16

Hoi Patries,
Je moet niet zo zeuren over je zelf het gaat juist erg goed nog even en dan naar de L1.
Sommige hebben het over een combinatie maar een combi ben je pas zoals jij er zelf continu mee rijdt en niet iemand die er een keertje opzit en dat zie je terug op de foto`s , Dus wat betreft je stalgenoot maak je daar maar geen zorgen om na al dat negatieve kritiek kan er ook nog en lach af. Als de bokkers liever het brave zien is dat oke maar ze moeten niet zo zeuren. En anders moet je ze is uitnodigen om op Pats te rijden dan kunnen ze merken wat voor een paardje het is als ze echt aan het werk moet.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 11:12

Ptries schreef:

Wel grappig dat de foto's zo'n ander beeld geven dan de werkelijkheid, misschien moet ik dan ook maar minder erg complexen hebben als ik foto's van mezelf zie (.....of misschien ziet het er bij mij juist wel beter uit dan op de foto...... Tong uitsteken)

Pris, ik was zondag 2e en 4e met 171 pt. en 160 pt. 2e proef ging beduidend slechter dan de 1e, de 1e ging echt super!!

Iemand vroeg wat de afstamming van Patty is, Patty's afstamming is Lancet x Ksarset Z.

Ksarset, Lancet, Pat Tong uitsteken

Oww wat gaaf zeg had ik niet verwacht. Jij zelf al helemaal niet denk ik.

Je moet idd niet zeuren je kan leuk rijden en Patty is een super paard. Nog even en je bent L1. Tong uitsteken

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 13:16

De 2de ruiter rijdt er meer aan idd. Je ziet dat het paard veel ruimer en meer over de rug loopt bij haar. Bij jou ziet er er ontspannener uit, omdat je waarschijnlijk minder vraagt. Wel vind ik de handhouding van de 2de ruiter storend, het paard duikt ook meer op de voorhand.