Conclusie : ik was 14de van de 14
en had 49,50%Sorry voor de kwaliteit maar het zijn stills van een filmpje en het is dan nog eens vanachter glas gefilmt dus dan is de kwaliteit zeker slecht
.

En toen begon het spelletje
:

En terug kalm
:

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en had 49,50%
.

:

:

.
).
ahaha
, naja, succes volgende keer iig
. Maargoed, je krijgt je punten niet voor niets, dus dit zal wel puur aan de momentopnames liggen. Maar het zijn zeker leuke foto's!
En dat is ook duidelijk in het proefje terug te zien. Het paard loopt niet ontspannen genoeg. Tulandro schreef:Ik blijf vinden dat je een aparte houding hebt, k vind het er erg gespannen uitzien.En dat is ook duidelijk in het proefje terug te zien. Het paard loopt niet ontspannen genoeg.

Zwelgje schreef:Het ziet er op deze foto's niet echt verkeerd uit maar ik denk dat je grootste probleem met Montana een controle probleem is.
Zoals uit meerdere posts is gebleken is je rijden echt vooruit gegaan maar je mist een stukje controle. Waarschijnlijk is het ook een echte heethoofd maar misschien geef jij haar onbewust teveel kansen om te gaan klieren.
Als ze in verzet gaat in de ring, hoe reageer je er dan op? Laat je haar lopen of heb je schijt aan de proef en zet je haar eens goed op haar stuk?
Mijn hengst denkt in de ring ook vaak dat hij op de rem kan gaan en kan lopen klieren maar dan kan hij toch een paar sporen tussen zijn ribben verwachten.
Ik denk dat je er meer boven moet staan maar dat neemt niet weg dat jij in je rijden (vanaf de foto's) erg verbeterd bent.
).
). Spijtig van haar stuitermomenten, maar blijkbaar liep ze erna wel vrij ontspannen