) weer eens een paar keer gereden. De laatste keer was in de kerstvakantie en de keer daarvoor in de herfstvakantie dus ik moest weer even wennen. Vooral omdat ik normaal gesproken alleen op ijslanders rijd en die zijn toch net wat breder en kleiner, vooral als je het vergelijkt met Gregors smalle arabierenruggetje.Hij heeft heel erg de neiging om gewoon lekker in de krul zijn rondjes te lopen, een erg handige methode voor hem om onder het werk uit te komen.
Floor, zijn eigenaresse, is 10 jaar oud dus die krijgt natuurlijk net wat minder voor mekaar bij hem. Mijn houding is ronduit verschrikkelijk
dat was dus weer een flinke confrontatie. Laten we het er maar op houden dat mijn houding sowieso niet al te netjes is, ik wat te groot voor hem ben en ik dat zadel van hem echt verschrikkelijk vind zitten.Anyway, hij liep best lekker, opbouwende kritiek is welkom maar van de slechte punten aan mijn houding ben ik me na deze foto's meer dan bewust dus dat hoef ik niet in elke reactie opnieuw te horen.

Ja ook Gregor kent het fenomeen "spoken in de hoek"

Eng he Gregie
ontzettend charmant galopmoment...
pasje wijken (wat zie ik daar buiten voor iets spannends
)En tot slot nog wat poginkjes tot appuyeren
en nog even lekker rollen na het rijden