Sloom achterwaarts???

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Frankinero

Sloom achterwaarts???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 17:20

Ik rij nu in de L2 en het aw is geen probleem. Frank doet het wel maar in mn 2e proef krijg ik vaak als commentaar van de jury dat hij iets te sloom aw gaat. Nu zie ik persoonlijk dit liever dan paarden die naar achter rennen maar hoe krijg ik hem actiever aw. In mn 1e proef gaat het nog wel. Ik rij niet veel tussen de proeven. Ik stap heel veel en draaf wat als mijn voorganger aan de beurt is.

Bruintje_87

Re: Sloom achterwaarts???

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 19:05

is hij voor de rest al actief?

ik denk gewoon heel veel oefenen ermee,mischien klein tikje met de zweep bijgeven?
of iemand met een balk naar je toe laten rollen (zoals ze soms het achteruit gaan leren) zo mischien leren wat sneller te gaan?

Claudia_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 20:07

je moet juist heel veel voorwaarts rijden en veel been en als bene niet werkt dan de zweep erbij anders niet.
en je moet ook zeer zeker veel overgangen rijden !

Groetjes Claudia Knipoog Vork

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 11:05

Ienemienie schreef:
Ik rij nu in de L2 en het aw is geen probleem. Frank doet het wel maar in mn 2e proef krijg ik vaak als commentaar van de jury dat hij iets te sloom aw gaat. Nu zie ik persoonlijk dit liever dan paarden die naar achter rennen maar hoe krijg ik hem actiever aw. In mn 1e proef gaat het nog wel. Ik rij niet veel tussen de proeven. Ik stap heel veel en draaf wat als mijn voorganger aan de beurt is.

Scherper aan je been zetten... Knipoog

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-05 12:24

Ik rij zonder zweep dus die optie valt af,. Het rare vind ik dat hij het mn eerste proef wel goed doet. Misschien een paar keer tussen de proeven door maar wat activeren in het aw gaan.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 14:06

Ienemienie schreef:
Ik rij zonder zweep dus die optie valt af,. Het rare vind ik dat hij het mn eerste proef wel goed doet. Misschien een paar keer tussen de proeven door maar wat activeren in het aw gaan.

Ik denk idd dat dat het goed antwoord is. Laat hem tussen de proeven door niet inslapen, maar rijd net als dat je voor je eerste proef deed!