zondag ben ik nadat ik bij Devlin ben geweest weer naar de stal geweest waar k zondag's in de bak rijd
deze zondag ben k alleen niet met m geweest, want k zou foto's gaan maken
twas de bedoeling om 2 paardjes te fotograferen, maar t werden er uiteindelijk n stuk meer
maar goed, die komen straks bij ITP..... nu eerst wat rijfotootjes van Joyce (chuck_lover) en haar nieuwe aanwinst (sinds als t goed is 16 februari
) Eefje.... iig heet ze nu nog zo, ze werd misschien omgedoopt naar iets anders
ze luistert toch niet echt naar deze naam... maar dat mag Joyce zelf hier zeggen
:P Eefje is trouwens een 10-jarige haflinger merrie van 1.46m. Ze was ongeveer anderhalf jaar niet bereden en Joyce rijdt er hier nu voor de 3e keer op geloof k sinds ze haar heeft. SMILE
Deze is leuk
alleen wat kijk je boos Joyce 
Nog n leuke foto
jaaa Joyce bijna, bijna........ 
Haar koppie
zien jullie haar sikje 
Nog een keer haar koppie tijdens t rijden
die maantjesdrafje
Eventjes belonen

rood hoofdje heb je Joyce

even stappen
Deze is echt heel leuk
:DEn toen ging Sabrina er ook nog even op... Sabrina is de mede-eigenaresse van Joyce's shetje Sammy.... ook foto's van hem straks bij itp
Sabrina heeft trouwens sinds een tijdje rijlessen op de ZIlfia's Hoeve 
Even beugels goed doen

Vrolijke Eefje

Stukkie stappen
en n stukkie draven
Khad t daar echt ijskoud dus toen zei Sabrina of k niet kon vragen aan Carla of ik eventjes op een paardje daar zou mogen rijden... zodat k t wat warmer zou krijgen
en t mocht... hij was alleen best wel groot... voor mijn doen dan
hij s zeker in de 1.60m
wel ietsje groter dan k gewend ben
ook tijdens t rijden wat t even wennen aangezien k devlin gewend ben.... maar na een tijdje ging t wel... Even later kwam de eigenares ook langs en die zei dat k (als k wilde) wel vaker op m zou mogen rijden
wel leuk
is even iets anders... en kmoet zeggen dat ie echt lekker draaft
maar de galop is nog wennen, hij gooit zn kont namelijk best wel hoog op dan
Hier wat fotootjes
Vrolijk
maar mn rechterbeen
pfff wat kijk ik hier vrolijk
haha net n chineesje
En als laatste nog eentje... YEEEE zien we mn hakken daar niet omhoog steken, maar n klein beetje naar beneden
:P k leer t wel
Owja, khad idd n spijkerbroek aan
khad daar ook al wat reacties gekregen op de stal van dat t wel pijn zou doen, maar k heb er geen 1 moment last van gehad
fijne spijkerbroek
:PStraks meer foto's bij ITP

Kuzz Jenni