hafje chuck_lover @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Calanddra

hafje chuck_lover @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 19:04

Haihai,

zondag ben ik nadat ik bij Devlin ben geweest weer naar de stal geweest waar k zondag's in de bak rijd Lachen deze zondag ben k alleen niet met m geweest, want k zou foto's gaan maken Cheese! twas de bedoeling om 2 paardjes te fotograferen, maar t werden er uiteindelijk n stuk meer Bloos maar goed, die komen straks bij ITP..... nu eerst wat rijfotootjes van Joyce (chuck_lover) en haar nieuwe aanwinst (sinds als t goed is 16 februari Haha!) Eefje.... iig heet ze nu nog zo, ze werd misschien omgedoopt naar iets anders Tong uitsteken ze luistert toch niet echt naar deze naam... maar dat mag Joyce zelf hier zeggen Tong uitsteken:P Eefje is trouwens een 10-jarige haflinger merrie van 1.46m. Ze was ongeveer anderhalf jaar niet bereden en Joyce rijdt er hier nu voor de 3e keer op geloof k sinds ze haar heeft.

SMILE Haha!
Afbeelding
Deze is leuk Haha! alleen wat kijk je boos Joyce Tong uitsteken
Afbeelding
Nog n leuke foto Haha! jaaa Joyce bijna, bijna........ Tong uitsteken
Afbeelding
Haar koppie Haha! zien jullie haar sikje Haha!
Afbeelding
Nog een keer haar koppie tijdens t rijden Lovers die maantjes
Afbeelding
drafje
Afbeelding
Afbeelding
Eventjes belonen Lachen
Afbeelding
rood hoofdje heb je Joyce Tong uitsteken
Afbeelding
even stappen
Afbeelding
Deze is echt heel leuk Haha!:D
Afbeelding
Afbeelding
En toen ging Sabrina er ook nog even op... Sabrina is de mede-eigenaresse van Joyce's shetje Sammy.... ook foto's van hem straks bij itp Tong uitsteken Sabrina heeft trouwens sinds een tijdje rijlessen op de ZIlfia's Hoeve Lachen
Even beugels goed doen Lachen
Afbeelding
Vrolijke Eefje Haha!
Afbeelding
Stukkie stappen
Afbeelding
en n stukkie draven
Afbeelding
Afbeelding

Khad t daar echt ijskoud dus toen zei Sabrina of k niet kon vragen aan Carla of ik eventjes op een paardje daar zou mogen rijden... zodat k t wat warmer zou krijgen Lachen en t mocht... hij was alleen best wel groot... voor mijn doen dan Clown hij s zeker in de 1.60m Tong uitsteken wel ietsje groter dan k gewend ben Tong uitsteken ook tijdens t rijden wat t even wennen aangezien k devlin gewend ben.... maar na een tijdje ging t wel... Even later kwam de eigenares ook langs en die zei dat k (als k wilde) wel vaker op m zou mogen rijden Lachen wel leuk Lachen is even iets anders... en kmoet zeggen dat ie echt lekker draaft Tong uitsteken maar de galop is nog wennen, hij gooit zn kont namelijk best wel hoog op dan Clown
Hier wat fotootjes
Afbeelding
Vrolijk Haha! maar mn rechterbeen Lips are sealed
Afbeelding
Afbeelding
pfff wat kijk ik hier vrolijk Tong uitsteken haha net n chineesje Vork
Afbeelding
En als laatste nog eentje... YEEEE zien we mn hakken daar niet omhoog steken, maar n klein beetje naar beneden Tong uitsteken:P k leer t wel Haha!
Afbeelding

Owja, khad idd n spijkerbroek aan Tong uitsteken khad daar ook al wat reacties gekregen op de stal van dat t wel pijn zou doen, maar k heb er geen 1 moment last van gehad Haha! fijne spijkerbroek Tong uitsteken:P

Straks meer foto's bij ITP Haha! Haha!

Kuzz Jenni Haha!

IvysToeter

Re: hafje chuck_lover @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 19:10

Hey jen!
Leuke foto's joh! ik vind het leuk als je af en toe eens op juuf komt rijden hoor!
Die foto's van eefje zijn ook leuk, maar volgens mij is joyce op sommige foto's euro's aan het zoeken ofzo?? Knipoog

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 19:18

Waar is je cap Clown ?
Ziet er leuk uit! Echt commentaar kan ik op de haf niet geven, behalve dat de berijdster moet proberen haar hakken naar beneden te houden! Verder een heel leuke haf zeg!! (wie is dr pappie?)
Leuk dat je die andere pony/paard nu vaker mag gaan rijden!

Roozzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 19:20

hey leuke foto's! trouwens, je beugels zitten lang woow volgens mij zouden ze best een gaatje korter mogen Knipoog

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 19:27

Sting schreef:
Waar is je cap Clown ?
Ziet er leuk uit! Echt commentaar kan ik op de haf niet geven, behalve dat de berijdster moet proberen haar hakken naar beneden te houden! Verder een heel leuke haf zeg!! (wie is dr pappie?)
Leuk dat je die andere pony/paard nu vaker mag gaan rijden!

Ik ben niet de eigenaar van de haflinger, maar ik sta bij hun op stal.
De vader van de haf is star.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 19:58

ik rij nooit met cap Clown is mn eigen verantwoordelijkheid Tong uitsteken:P

en van die beugels... dr zat al n slag in Tong uitsteken:P haha, maar voor mn gevoel zaten ze wel goed... k kwam niet teveel uit t zadel en k kon mn hakken n beetje naar beneden houden Tong uitsteken en dat is echt iets goeds bij mij Tong uitsteken:P haha LOL

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 20:18

leuke haf hoor Ja
leuk dat het rijden ook goed gaat Knipoog

samhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 21:02

Je haffie heeft een leuk koppie zeg Ja Maantjes zijn ook leuk aan 2 kanten.

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 21:12

Onderbenen moet verder naar achteren, hakken uitdrukken, meer gaan ontspannen, ellebogen aansluiten en je voeten minder ver in de beugels.
Als jij deze basis dingen, goed doet, vooral ontspannen zit, dan zal je pony het zelfde doen. Goed en ontspannen rijden begint bij je zelf, als je dit goed hebt, volgt je paard van zelf. Succes Knipoog
Heb je trouwens les?

Libertylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 21:25

Leuke foto's zeg!
Leuk dat je dat zwarte paardje vaker mag berijden! Lijkt me een heel leuk beestje!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 22:36

Steffie89 schreef:
Onderbenen moet verder naar achteren, hakken uitdrukken, meer gaan ontspannen, ellebogen aansluiten en je voeten minder ver in de beugels.
Als jij deze basis dingen, goed doet, vooral ontspannen zit, dan zal je pony het zelfde doen. Goed en ontspannen rijden begint bij je zelf, als je dit goed hebt, volgt je paard van zelf. Succes Knipoog
Heb je trouwens les?

vraagje Tong uitsteken is dit tegen joyce of mij?? Tong uitsteken

bloetoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 01:17

hey

ja ik weet t allemaal...ik zie eruit als een beginner...maar ik moet ook weer zo wennen...t is zo raar...ik zat er ook nog niet egt ontspannen op maar later wel...ik moet weer even vertrouwen krijgen...maar dat komt allemaal wel goed!!
maar ze heeft ook een hele onregelmatige draf nog..maar ja ze heeft anderhalf jaar niets gedaan....en dan kan je nog zo op haar wegrijden!!
super toch!!
ik ben egt blij met haar...

bloetoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 19:41

IvysToeter schreef:
Hey jen!
Leuke foto's joh! ik vind het leuk als je af en toe eens op juuf komt rijden hoor!
Die foto's van eefje zijn ook leuk, maar volgens mij is joyce op sommige foto's euro's aan het zoeken ofzo?? Knipoog

jaja zeker!!! kan ik wel gebruiken en wie niet kijkt wie niet vindt Knipoog

love_britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 19:47

leuke foto's leuke paardjes ook!

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 20:25

chuck_lover schreef:
hey

ja ik weet t allemaal...ik zie eruit als een beginner...maar ik moet ook weer zo wennen...t is zo raar...ik zat er ook nog niet egt ontspannen op maar later wel...ik moet weer even vertrouwen krijgen...maar dat komt allemaal wel goed!!
maar ze heeft ook een hele onregelmatige draf nog..maar ja ze heeft anderhalf jaar niets gedaan....en dan kan je nog zo op haar wegrijden!!
super toch!!
ik ben egt blij met haar...

inderdaad zit je er nog niet zo netjes/ontspannen op, maar dat komt nog allemaal Lachen