Commentaar zal de amazone zelf nog geven 
Strekken

Spuit 11 door de bocht 

T begon te sneeuwen

En de laatste en de gaafste;
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Commentaar zal de amazone zelf nog geven 

Spuit 11 door de bocht 

fasty_lover schreef:[i]
@kitty 1 ze was vandaag erg sterk dus kon ik niet echt me teugels langer doen enz.. wat ik wel zou kunnen proberen me hand iets naar voren zoals je al zij maar teugel lengte als ik dat deed dan ging ze steeds harder

ShannaY schreef:fasty_lover schreef:[i]
@kitty 1 ze was vandaag erg sterk dus kon ik niet echt me teugels langer doen enz.. wat ik wel zou kunnen proberen me hand iets naar voren zoals je al zij maar teugel lengte als ik dat deed dan ging ze steeds harder
Als ze naar beneden loopt moet je juist je hand ontspannen, anders kan je pony ook niet ontspannen. Als jij je hand toesteekt, moet ze hem volgen, als ze harder gaat, ophouding maken en weer ontspannen, niet continu vast houden, daar worden ze alleen maar heter en sterker van! Je moet ook niet je teugels langer maken, maar ruimte geven, je teugels blijven op maat.
Heb jij geen priveles met Jennifer?

WallaceLover schreef:oooooooooooooohhhhhhhhhhhh,
dies zo lief
ben jij groot of is de pony klein
mooie foto's

en dat ze te die loopt brobeer eens wat meer overgangen te rijden dan komt ze er van achteren wat meer bij maar ze loopt nadat je ziet hoelang je haar nu rijd al super braaf ze is vroeger nooit zo gereden allen maar buiten ritjes.