Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) zorgen ervoor dat ik beter op het Kieffer zadel zit. ankem schreef:Ik heb me vergist.
Het zadel wat er nu op ligt is een Hulzenbos. Ze heeft ook een Kieffer, maar we hebben altijd de Hulzenbos erop.
Nou wijffie...ik zou zeggen rij eens wat meer eelt ofzo op je wulpse kontje want als je op een hulsebos al niet kan zitten dan zit het er gewoon niet in voor je
Alias schreef:En dat terwijl hulsebos standaard een zachte zit heeft, je zit gewon met je kont in de boter! Nou wijffie...ik zou zeggen rij eens wat meer eelt ofzo op je wulpse kontje want als je op een hulsebos al niet kan zitten dan zit het er gewoon niet in voor je
ankem schreef:Alias schreef:En dat terwijl hulsebos standaard een zachte zit heeft, je zit gewon met je kont in de boter! Nou wijffie...ik zou zeggen rij eens wat meer eelt ofzo op je wulpse kontje want als je op een hulsebos al niet kan zitten dan zit het er gewoon niet in voor je
Misschien zou jij bij de opticien een brilletje moeten kopen, want als je goed hebt gelezen, schrijf ik niet dat ik er niet KAN zitten, maar dat ik erg moest wennen, omdat je op een dressuurzadel een hele andere zit hebt.
Vandaag weer op een veelzijdigheid gezeten, dat zit gelijk weer heel anders.
ankem schreef:Alias schreef:En dat terwijl hulsebos standaard een zachte zit heeft, je zit gewon met je kont in de boter! Nou wijffie...ik zou zeggen rij eens wat meer eelt ofzo op je wulpse kontje want als je op een hulsebos al niet kan zitten dan zit het er gewoon niet in voor je
Misschien zou jij bij de opticien een brilletje moeten kopen, want als je goed hebt gelezen, schrijf ik niet dat ik er niet KAN zitten, maar dat ik erg moest wennen, omdat je op een dressuurzadel een hele andere zit hebt.
Vandaag weer op een veelzijdigheid gezeten, dat zit gelijk weer heel anders.
En wat maakt het ook uit in welk zadel je wel of niet kan zitten, als jij in een veelzijdigheids beter zit dan een dressuurzadel dan rij je daar toch je proefje(ofzo) mee?! Bert Rutten rijdt ook nog steeds met een veelzijdigheidszadeltje z'n grand prix proefjes....zolang je maar lekker met je kontknobbels in je zadel zit maakt het geen ene reet uit....letterlijk én figuurlijk niet!
wedden dat je blijft zitten???
marloutjuuuh schreef:leg een briefje onder je kont van 20,- of 10,-wedden dat je blijft zitten???
Moest bij een passier vzh wel even mijn draai vinden maar zit er nu prima in..