kevin is het paard van mijn moeder.
Ik rijd er niet zo erg vaak op, maar vandaag maar wel weer eens een keertje, en we hebben toen ff en "paar"mooie foto's gemaakt.
Het zijn er wel best wel veel geworden hoor!!
Mar kon niet echt kiezen, heb ook foto's die iets minder zijn, want het gaat heus niet altijd perfect!!
Eerst ff dressuur gedaan..........
Ging best wel goed, Kevin die gooit nogal hoog op, ben ik niet gewnd met Sharona, maar ik heb nu door hoe ik kan DOORZITTEN
, ja het is best wel erg, ik kon het nog niet, rijd al 6 jaar, maar kon nog niet doorzitten op het paard van mijn moeder
,
kon het wel, maar werd nogal heen en weer geschudt, wat Kevin niet zo leuk vind, die heeft z'n idee van, wat doet dat meisje daar te wiebelen??

Geef maar commentaar, maar van afkraken hou ik niet echt!!
Hou het een BEETJE gezellig, als ik iets verkeerd doe, mag je dat gerust zeggen hoor!!!
Graag zelfs, daar leer je van, maar ik zou het niet echt leuk vinden als je me afkraakt
Dit vind ik wel een mooie dressuurfoto............
En dan ........
Springen!!!!!
Eerst ff een paar lage sprongetjes.....
Hier wordt het al wat hoger, zaten volgens mij nog wel wat foto's midden in, maar ander worden het wel heeeeeeeel veel foto's!!
Das wel erg extreem je handen ver naar voren!!
*oeps*, Kevin zette een beetje vroeg af, en ik was er niet helemaal op gevat!!
Dit vind ik wel een hele mooie springfoto!!!
Deze ook
Hier zie je heel duidelijk zijn mooie hoofdje, dit vind ik ook wel een hele mooie foto!!
En dat is alweer de laatste, die is ook wel leuk, toch??
Uiteindelijk nog 1.10 meter gesprongen, het hoogste met Kevin, en met Sharona, wat ik ooit heb gesprongen.......
bye bye!!