Let wel, ze heeft pas een paar keer gesprongen, en dat waren wat lage sprongetjes. En pas 1 x eerder (met mijn meer ervaren IJslander) vrijgesprongen, toen deed ze ook een paar kleine sprongetjes waarbij ze hem gewoon volgde. (ze zijn dikke maatjes) Ik vind het er zelf best goed uitzien als je je bedenkt dat ze nooit hoger als dat eerste sprongetje heeft gesprongen.
Ze springt nog wat onwennig en komt niet altijd even goed uit. Omdat ik zelf geen expert ben, is opbouwend commentaar natuurlijk wel fijn. Ik weet dat ze geen topatleet is, maar ik was toch best trots op haar dat ze het zo goed oppikte en leuk vond. 
Hier de foto's en verhaaltje:

Ik had de hindernis in het midden gezet, maar ze ging er maar niet overheen.
Ze bleef netjes in een longeer-volte om me heen rennen, het leek op een gegeven moment net of ik aan het longeren was.
Toen toch maar halster omgedaan en eerst haar voor gegaan over de hindernis, toen aan de longe laten springen.
Iets van 40 cm, aan de longe... Hier springt ze erg onwennig vind ik. Ze vond het ook allemaal nog een beetje raar.
Toen kreeg ze de lol te pakken... }> Lekker rennen, showen, neusgaten wijd open...
Ik hoefde eigenlijk bijna niks meer te doen. De baterijen van mijn digi waren eigenlijk op maar ik heb er gelukkig toch nog wat filmpjes uit weten te persen. 

ongeveer 70 cm. Ik vind haar hier al wat minder onwennig springen dan op de lagere hindernis...

Deze sprong ze geloof ik uit stilstand.

En nog een keer...

En de laatste keer.

Zeg maar wat jullie ervan vinden, wie weet steek ik er nog wat van op.

Hier het filmpje dat ik heb gemaakt (gemonteerd met movie maker):
http://dl03.rapidshare.de/files/669611/ ... ilmpje.wmv
Rechtsklikken, opslaan als, op je computer opslaan, en dan vanaf je computer bekijken.
Het is een filmpje met o.a. wat springfilmpjes, en wat andere ren filmpjes etc.
), filmpje lukt alleen niet bij mij

. Ze heeft er volgens mij echt heel veel plezier in...
Maar ik wil erg graag commentaar van wat meer mensen op haar sprintechniek omdat ik er zelf niet zoveel verstand van heb... Dus zou het leuk vinden als er nog meer mensen wat zouden neerzetten hier?