Pascha schreef:Mooie foto's hoor, draaft erg ruim!!
Hij is best groot ofniet, of lijkt dat maar zo?
Dat lijkt maar zo, want het is een ukkie
Ze zal zo'n 1.65 meten.
VValar schreef:Het ziet er goed uit hoor. De achterhand is goed actief alleen zou je je paard wat meer omhoog in de aanleuning mogen rijden. Met die losrijfoto's lijkt het net alsof hij teveel in je handen hangt en op de latere foto's is het hoogste punt niet achter de oren. Eerder lijkt het alsof hij bij de tweede of derde halswervel buigt. Verder vind ik het er goed uitzien, mooi paard! Wat voor afstamming is het? Mag ik vragen wat je paard een jaar geleden dan had?
Jij hebt ook niet veel vragen he?
Zoals in mijn tweede berichtje geschreven heb, rijd ik haar expres niet met hoogste punt vlak achter de oren. Dan zou ik haar ook meer moeten verzamelen (ze moet achter veel meer zakken) zodat ze voor meer 'omhoog' kan komen.
Dan de reden dat ze niet meer zo fanatiek gereden wordt; ivm een afwijkende beenstand is ze heel gevoelig voor blessures aan haar voorbenen (heeft ze ook heel veel gehad, wordt verdacht van artrose, maar is op foto's nooit uitgewezen). Omdat ze hier naar gaat lopen, loopt ze helemaal vast in haar lichaam en komt ze vast te zitten in haar spieren.
Dit (met nog wat loshangende blessures) is het verhaal van de afgelopen jaren.
En de laatste vraag; Magic is een Belisar x Astronaut (= le mexico) x Jasper. Een allrounder dus
Sall schreef:Heerlijk om Magic zo aan het werk te zien! (en jou natuurlijk ook

)
Wat glimt ze!! Fijn dat ze het werk zo lekker oppakt, is ze nog onder behandeling bij die fysiotherapeute? (alles goed met je moeder en zus?)
En het is ook heerlijk om weer zo met Magic bezig te zijn.
Ze is op dit moment niet meer onder behandeling, maar we blijft wel onder controle natuurlijk.
Ja hoor, met de rest van de familie ook alles goed
Japp schreef:Zeker een mooi dier, en een heerlijk voorbeen zeg *zucht*

Wat rijd je met dr (of wat heb j gereden met dr) ? en wat is de afstammeling vind ik altijd leuk om te weten. voor de rest ziet er super netjes uit, leuk paard, en goede combi.
xxx
We hebben Z1 gereden, alhoewel we de afgelopen 5 jaar niet meer dan 2 wedstrijden per jaar hebben gereden. Het is nu ongeveer een jaar geleden dat ik mijn startkaart opgezegd heb.
NehnaDagmar schreef:Ik denk dat ik heel veel gemist heb, maar wat was er aan de hand met Magic dan?
Het ziet er super uit.. lekker ontspannen

Zie bovenstaande verhaal