Umi@work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

Umi@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 13:11

k heb helaas nog geen foto's van Umi(v=Gribaldi) onder t zadel. Ik heb haar sinds eind augustus.We zijn na een weekje begonnen met longeren. Ze reageerde al snel op de commando's dus toen hebben we t zadel erop gedaan. Dat ging helaas wat minder goed Boos! t was echt een heel gevecht, net zo'n rodeopaard Clown. Het hoofdstel ging super. Het heeft lang geduurt voordat we er eindelijk op konden. Het is echt een draak! we hebben er uiteindelijk toch nog op kunnen stappen en daarna heb ik haar toch maar weg gebracht omdat degene die mij hielp maar 1/2x per week kon en het leek mij beter om haar door iemand af te laten richten die er veel ervaring en tijd voor heeft. Nu is ze inmiddels 2maandjes onder t zadel Haha! heb er zelf al wel een paar keer opgereden. hier wat foto's van umi aan de longe.kwaliteit van de foto's is helaas wat wazig Boos! kon ze niet goed scherpstellen.

Afbeelding

Afbeelding
haha let niet op me pa en de longe.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
galopje Knipoog

Revanches

Re: Umi@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 13:14

het is wel een leuk beestje,het moet alleen nog wel goed groeien...heel veel spiertjes onwilkkelen Haha!
maar het begin is er Knipoog

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 13:21

Leuk paardje om te zien Ja
Ik ben nu eigenlijk ook wel benieuwd naar foto's met jou erop.
En idd als ze straks wat meer ontwikkeld is in de spieren is het vast een prachtpaardje om te zien Lachen

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 13:36

Leuk paardje hoor!!!!
Heb je een felblauwe longeerlijn??
Cool!!! Knipoog
Is een keertje wat anders!! Knipoog

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 20:27

ze is nu inmiddels ook erg veranderd, ze staat nu al 2maanden bij een andere stal waar ze afgericht werd, en die mensen daar helpen me een beetje en geven les dus das wel handig. Toen haar voor t eerst daar onder t zadel zag en de deken af ging zag ik een heel groot verschil. De foto's zijn van de eerste week dat ik haar had, dus later had ze ook al meer spieren, kan alleen de foto's hier ff niet opkrijgen(trage pc) die met de blauwe longe zijn wat nieuwer.
De eerste foto(haha dat me pa longeert) is van de eerste paar dagen toen zag ze er echt nog heel jong uit.

de longe op de eerste foto's was een oude omdat ik met een jongpaard geen nieuwe longe ga gebruiken Clown maar t ging wel goed dus heb ik maar eens een nieuwe gekocht Lachen vond blauw wel leuk Knipoog

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 21:58

Het hoofd op foto 2 is net kibo alleen dan in het zwart

Kibo is een halfbroer van gribaldi
ze hebben de zelfde vader

Ik hoop dat je er veel plezier mee hebt dadelijk

doenjalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 22:08

Leuk beest!!!