Filmpjes heb ik stills van gemaakt, helaas is mijn website's server een beetje dood dus die kan ik nu niet echt uploaden.... Oh ja, ze zijn soms wat wazig, dat kwam omdat mijn digi eigenlijk wilde flitsen (grijs weer), dus de keuze was of slechte kwaliteit met flits, of wazige foto's maar iig wel reëel. Ik kies dus altijd voor zonder flits.

AB met Röskur.

Ik die Röskur aan het opzadelen ben.

Ik op Röskur, in het bos

Ik op Röskur in draf.
Ik ben een beetje aan de nageeflijkheid aan het werken.
Tölt (niet zo'n goede
maar hij heeft wat probs met zijn achterhand er onder krijgen. en hier had ik alleen nog maar losgestapt en aan de nageeflijkheid gewerkt in stap en draf. dus voor dit moment vond ik het nog best goed, later ging het ietsje beter vond ik
hier maakte hij ook nog af en toe met voor galophuppels, later deed hij dat niet meer)
Draf.

De grote wisseltruc:

AB op Röskur, nu met halsterhoofdstel.
Ik wilde nog een klein beetje dressuur oefenen, dus hierna heb ik het hoofdstel omgewisseld... (vind het halsterhoofdstel praktischer en ook fijner voor hem
)
(ja, ik maak als ik ernaast loop of fiets altijd 20000 foto's van Röskur)
Röskur in tölt met AB (let wel, ze heeft zo'n half jaar niet gereden en ze rijdt ook geen IJslanders)

Woesj... AB en Rös door de modder.

Stuiter, stuiter...

Röskur en AB in galop... En ik maar denken dat hij nooit zo'n gesprongen galop had zoals alle IJsjes op wedstrijd.

Hier ging het wat sneeuwen dus vandaar dat de foto's / stills ietsje vager worden:

Hum... Niet zo'n geweldige tölt, dit keer weer met mij erop.

Ik en Röskur in galop... Op die eerste lijkt het net of hij vliegt.

Ik de berg op in galop. (helaas remt Röskur automatisch af bovenaan de berg, hij gaat eigenlijk aan de voet het allerhardst en AB zat te filmen bovenaan. en het was wat harder gaan sneeuwen. je ziet dus niet echt dat het een stijle heuvel is.
)
AB de berg op... (ik was ietsje naar beneden gaan zitten, je ziet alsnog niet echt dat het een stijle heuvel is.
)Na een flinke rengalop werkt de achterhand al een stuk beter... Deze stills zijn weer met AB erop.

Ik ben dan ook geen expert, maar vond dit er toch best wel goed uit zien. In het echt zag het er ook echt heel gaaf uit vind ik.

Nog een, alleen hier mist het achterbeentje net en een van de voorbenen is een beetje wazig...
Toen waren we weer thuis...
En ging AB de paarden amuseren met haar ballon. 

*Snuf snuf*

Wat is daar aan de hand?

Stiekem vond Katla de ballon wel een beetje eng... Maar als je die ballon wegdenkt vind ik het net een horsewhisperer moment ofzo... AB en Katla kijken elkaar zo begrijpend aan...
En dan die wind door hun haren... 
Dat waren ze weer...

(misschien weet iemand anders daar iets over?)