andora @ work....wedstrijd :)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jessikoe

andora @ work....wedstrijd :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 19:00

hoi hoi
ik had afgelopen zaterdag een onderlinge wedstrijd gereden. het ging voor mijn part heel goed want ik had maar 5 minuten ingereden Bloos (waren te laat) Clown maar goed toch had ik even 158 punten gehaald,en dat vond ik netjes van het paard. hier ff wat fotootjes van het dressuur Knipoog

Afbeelding
tijdens het inrijden...

Afbeelding
ze stond scheef tijdens het groeten Bloos

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
mooi middendrafje...op 1 van de 2 middendrafjes die k moest doen had ik een 8 Haha!

en dan springen..
ik had 2 balkjes eraf gegooid Bloos maar ze deed het wel netjes met van die krappe bochtjes

Afbeelding
Afbeelding
let niet op mun houding is niet goed Clown Tong uitsteken

Afbeelding
kom op andora!! Tong uitsteken

Afbeelding
hier wou ze haast niet maar na een porretje ging ze tog wel Haha! Knipoog

Afbeelding
toen waren we klaar...tot de volgende keer Haha!

zo zeg ma wat jullie van het paardje vinden en men houding..is niet al te goed maar toch...
graag commentaar Clown
-xx-

hoiallemaal

Re: andora @ work....wedstrijd :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 19:01

leuke fotos jessica

vind het wel goed gegaan Clown
gefeliciteerd met je punten

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 19:08

Ziet er heel leuk uit, mooie pony Ja
Welke manege is dit, die in onstwedde?

linny2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 19:14

gefeliciteerd goeie punten Knipoog alleen je teugel lijkt op een paar foto's wat lang

jessikoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 19:17

Citaat:
trutje Ziet er heel leuk uit, mooie pony Ja
Welke manege is dit, die in onstwedde?

pony Boos! het is wel ff een paardje van 1.64 hoor Tong uitsteken haha jah in de manege in onstwedde...12 maart gaan we vrkleed...als bloemenmeisje op paard Haha! dat word best mooi want andora het PAARD Tong uitsteken word helemaal met bloemen versierd... Clown maar thnx...kom je kijken? Gaaaap:P
-xx-

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 19:43

Oeps, sorry Bloos Haha!
Misschien kom ik wel even kijken , ik wil daar graag bij de rijvereniging gaan rijden. Maar dan moet mijn paard eerst even wat ervarener zijn Bloos

jessikoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 20:33

Citaat:
trutje: Oeps, sorry
Misschien kom ik wel even kijken , ik wil daar graag bij de rijvereniging gaan rijden. Maar dan moet mijn paard eerst even wat ervarener zijn

heej haha hoe oud is jou paardje dan? en woon je dichtbij de manege?
hihi (niet nieuwsgierig!! Bloos ) k steek ff een weg over en ben dr Tong uitsteken majah..wie ben ik Haha!
hmmm zal wel leuk zijn als je komt..k ga verkleed als bloemen meisje...andora allemaal bloemetjes Knipoog maar het geeft niet dat je haar met een pony vergelijkt hur!!! mun zus verzorgd een paardje van 1.70 of groter en noemt mijn paardje ook altijd een pony... Clown hihi:P maargoed dat zij!! er niet op hoeft te rijden...maar als je komt...herken je ons vast wel Tong uitsteken;)
-xx-

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 11:16

Jammer dat de foto's zo donker zijn!

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 12:42

Andora ! Kwijl

Ziet er leuk uit hoor ! Haha!
Die springfoto's zijn gaaf ! Ja

Tinka15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 12:50

hoi ziet er leuk uit jammer dat je foto's donkerder zijn ik heb voor je de laatste foto lichter gemaakt ik hoop dat je het goed vind Knipoog

Afbeelding

xxx linda

jessikoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 16:43

hihi ik vin het wel goed hoor..maar ik had hem zelf ook al verlicht..en wie wil nou die vage kop zien (A) Tong uitsteken whaha
-xx-

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 17:08

Kruisje

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 17:34

-mijn paard is al 8 Bloos maar door een auto ongeluk heb ik haar een hele tijd niet kunnen rijden, maar we zijn nu weer kalm aan begonnen.
-Ik woon niet zo dichtbij als jij Haha! maar het is niet heel erg ver, ik woon net buiten wedde (dat ligt bij de manege de straat uit).
Rij je bij de rijvereniging daar? Vind je het daar leuk? Sorry, ook veel vragen terug Knipoog

jessikoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 15:11

haha nee ik rij eerst nog bij de manege lessen waar ik zelf ook veel van opsteek. ik rij nu wel sirieus maar nog niet zo erg dat ik zeg van jeej nu wil ik toch veel meer leren omdat k wedstrijden wil rijden. neeh geef mij maar eerst de manege lessen Haha! Knipoog
das niet zo fijn als jou paardje dat heeft gehad, maar hij is er weer goed van af gekomen?
dan kan ik wel een keer naar jou toe komen rijden als het mooi weer is, gaan we op buitenrit Clown Haha!
als de eigenaar het leuk vind. maar denk niet dat ze daar moeilijk over doet, loop er al 4 jaar Clown whaha nou we moeten maar eens zien...met de wedstrijd ga ik als bloemenmeisje Bloos word heel mooi als het lukt Tong uitsteken haha ik hoop dat je komtt kijken

maar ik heb altijd les als de rijvereniging daar ook les heeft. dus dan kijk ik altijd maar die lessen zijn ook leuk ik denk als je het eerst weer wil opbbouwen met de lessen dat je beter eerst manege lessen kunt doen. je steekt daar ook super veel van op. je rijdt niet in treintje Haha! zoals ik altijd deed in de manege in stadskanaal. Bloos
maar we moeten maar een x eens zien Haha!;)
-xx-