Rendier voor de Oliebollenrace in Roden (13-12-04
Nog een
En dat was (eerst) de laatste!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Veel succes alvast volgende week zondag!!

Wat een mooi beestje zeg!
kan flink bokken ja, net als zijn baasje

word er verlegen van

Valeria schreef:Hey Jeroentje
leuke Foto's hoor!!
Hahah dat hondje is ook leuk!
Hoe groot is je pony???
ziet er ook allemaal heel netjes uit!
Groetjes Valeria
Jeroentje schreef:Dankjewel... Maar ik d8 dat Marloes ook 1 van Marga was (had ik van haar begrepen tenminste) nou ja... zal ik me wel in vergist hebben! kan zomaar! haha... hebben jullie trouwens ook ooit een fjord gehad (genaamd dagmar???) groeten
We hebben geen Fjord gehad die Dagmar heette, maar een ander meisje op Bokt heeft wel een Fjord genaamd Dagmar, haar boktnaam; NehnaDagmar. Groetjes terug!
Jettie schreef:Jeroentje schreef:Dankjewel... Maar ik d8 dat Marloes ook 1 van Marga was (had ik van haar begrepen tenminste) nou ja... zal ik me wel in vergist hebben! kan zomaar! haha... hebben jullie trouwens ook ooit een fjord gehad (genaamd dagmar???) groeten
Kan best dat de moeder van Marloes ook Marga heet, maar dat is dan gewoon toevallig.We hebben geen Fjord gehad die Dagmar heette, maar een ander meisje op Bokt heeft wel een Fjord genaamd Dagmar, haar boktnaam; NehnaDagmar. Groetjes terug!
p.s. Was de les gister leuk?
Het kan best dat Dagmar van Kemkers is geweest, maar ze stond iig niet bij ons. (Misschien wel bij familie v.d. Velde (?))
(Dit topic heeft m'n zus geplaatst)
)
Jettie schreef:Ja.. ik heb wel eens eerder iets gehoord van ouders die gingen scheiden hier in R'esch.. maar da's een beetje vaag.Het kan best dat Dagmar van Kemkers is geweest, maar ze stond iig niet bij ons. (Misschien wel bij familie v.d. Velde (?))
Enne Lando is een New Forest; vader is Brandy XIII.
Voor meer info: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=342660(Dit topic heeft m'n zus geplaatst)