Nou gooien die al hoog op, maar Larissa wou laten zien dat ze dat nóg hoger kon hahaha kijk en geniet van een tuiger in staking!
(let er vooral even op hoe ze elke keer naar links kijkt haha }> )(voor degenen die denken: oeh misschien heeft ze last van der rug! néé het was pure staking, want ze zit zo vast als een huis op rechts en ze probeert er in het begin altijd onderuit te komen door naar links te gaan, de enigste die last van der rug had was ik
)Larissa: ik wil naar links!
Casandra: nee! jij gaat naar rechts!

Larissa: maarrrr ik wil naar links!
casandra: jij kan zoveel willen, maar ik wil naar rechts!

Hier kwam ik er al gauw achter dat ze eigenlijk in paniek raakte van de zweep toen ik die gebruikte op de bok... dan maar handen naar voren en flink wat been geven!
laris: grrrrr
(zie der steigeren dan hahaha) ik wil naar linksssscas: mooi niet, jij gaat nú naar rechts!

Laris: GRMBL!
(springen op de plaats!!) cas: hihi

Laris: Sh*t! maar je bent nog niet van me af als je dat denkt!

Laris: Let maar eens op!

Cas: en tóch ging je naar links
Laris: ja ik krijg jou er niet af hoor! pffff

cas: aaaaaah maar zo ben je toch hartstikke braaf!!!

cas: zooo ja, en nou een keer loslaten die rechterhand!
laris: ja maar dat vind ik moeilijk!!!

cas: zie je wel dat je het kan! goed zoo!!!
Laris: echt?!?! wohw ik ben echt goed!

Zo dat waren ze hahaha Naast deze bokjes en stakingen maakte ze ook een paar pirouettes, ging ze een paar keer heel hard in der achteruit enzo oh ja, commentaar is welkom, maar ik rij al lang genoeg om te weten hoe mijn zit is en daar werk ik ook wel aan (ondanks dat deze tuiger behoorlijk brak zat in de draf
) M'n beugels zitten inderdaad ook niet onder de bal van m'n voet! maar het ging mij erom dat Larissa naar voren geschopt moest worden, omdat tikken met de zweep geen nut had... Als ik advies wil vraag ik dat wel aan m'n instructeur
Even nog een foto van Larissa nadat het me gelukt was wél naar rechts te gaanLarissa diep beledigd nadat het der niet gelukt was om naar links te gaan
Ik heet namelijk ook Larissa.
tja, ff doorzetten hehe

. het zijn toch komische foto's als ik eerlijk mag zijn