Zoals jullie misschien nog wel weten, rijd ik naast Saké nog een NRPS pony bij, dit is Aishra en is een dochter van Krimh (waar Saké ook drachtig van is), dus is dan eigenlijk een halfzusje van Saké haar toekomstige veulentje. Maargoed ik rijd tijdelijk op Ais en in het begin was het voor ons beide nog erg wennen en aftasten, maar het gaat nu echt de goede kant op, ze word eerder ontspannen en begint me echt te vertrouwen. Ais had altijd erge singeldwang, ze ging zelfs liggen bij het aansingelen, maar dit gaat hartstikke goed, ik kan haar al bijna opzadelen en aansingelen als ze vast staat, dus zit heel erg vooruit gang in. Een stalgenootje heeft vanmiddag wat foto's genomen, maar in de binnenhal worden mijn foto's altijd heel erg donker
Maargoed toch een kleine indruk
Eerst even wat duidelijke foto's van Ais opgezadeld en al

Even losstappen

Even losdraven

Even bubbelen

Mooi achterbeentje

Stukkie uitstrekken, waar madam het niet zo mee eens was :twisted:

Lekker wazig

Even gek doen in de gallop

En hier even haar lieve schuimbekkie

Sorry voor de verschrikkelijke kwaliteit, heb er ook veel aan moeten bewerken, maar wou toch even laten zien dat het best lekker gaat met Ais. Ik zit er af en toe wat beroerd op en ze loopt ook nog wat achter de teugel, maar daar word aan gewerkt. Verder is ze nog heel erg onbespierd, omdat ze pas net in training staat
Gr. Melina