Commentaar mag, maar niet over de slof, dat is ook niet mijn keuze, maar helaas is ze zo ingereden.
Hoelijkvinden jullie ze leuk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mooi koppie, zit er Arabisch bloed in?Douni schreef:Ik ben met haar begonnen toen ze 3 jaar was, maar na enkele vallen moest ze weg naar een "proffesionele" trainingsstal.
Daar is ze een heel jaar met slof gereden en daardoor is ze zoekt ze nu zoveel steun aan de slof dat hij er niet afkan.
Rijd ik zonder slof, kan ik net zo goed neit rijden, want dat vliegt ze de hele bak door.
Er wordt aangewerkt om deze eraf te krijgen.
En daarom wil ik geen commentaar op de slof, omdat ik er zelf niet voor heb gekozen om haar met dit te rijden!

Douni schreef:Ik ben met haar begonnen toen ze 3 jaar was, maar na enkele vallen moest ze weg naar een "proffesionele" trainingsstal.
Daar is ze een heel jaar met slof gereden en daardoor is ze zoekt ze nu zoveel steun aan de slof dat hij er niet afkan.
Rijd ik zonder slof, kan ik net zo goed neit rijden, want dat vliegt ze de hele bak door.
Er wordt aangewerkt om deze eraf te krijgen.
En daarom wil ik geen commentaar op de slof, omdat ik er zelf niet voor heb gekozen om haar met dit te rijden!

caranthir schreef:Leuke ponyMooi koppie, zit er Arabisch bloed in?
Verdomd jammer van die stal, zit je maar mooi mee.
Ik vind trouwens wel dat je netjes zit.

mickeytje schreef:naar wat voor een trainingsstal heb jij je paard dan wle niet gebracht?
als ik zag dat mijn paard daar zo een jaar lang gereden werd had ik hem toch wel weggehaald....![]()
wel een mooie pony,maar toch zonde dat ze zo loopt,ze kan geloof ik wel beter

Succes.