Mijn paard sloft heel erg met haar achterbenen haar harder laten lopen heeft geen zin ze blijft sloffen en ik ben bezig met haar rustig krijgen dus dan maak ik haar aleen maar gekker
.Dus als iemand wat weet.....
kusz denise
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.krientje schreef:Ik denk dat je paard nog sterker moet worden. Veel overgangen rijden, zodat hij een zogeheten snel achterbeen krijgt. Misschien kan balkjes lopen hem ook verbeteren.
. Longeren doe k ook al maar ik zou wel eens met een pessoa kunnen proberen, overgangen ben ik ook al mee bezig en dat word daan maar meer springen en balkjes lopen. Hopen dat het over een poosje beter gaat.Subalia schreef:Hi,
tnx allemaal!!![]()
Ik heb ook gehoord over strykkappen met lood er in, weet iemand of dit ook echt helpt??
kusz denise
Subalia schreef:Hi hi,
Mijn paard sloft heel erg met haar achterbenen haar harder laten lopen heeft geen zin ze blijft sloffen en ik ben bezig met haar rustig krijgen dus dan maak ik haar aleen maar gekker.
Dus als iemand wat weet.....
kusz denise
monsera schreef:Als ik dit zo lees heb ik niet het gevoel dat je paard erg goed aan jouw hulpen staat.Mss kun je les nemen en daar aan gaan werken dan gaat je paard vanzelf beter lopen en niet meer of in ieder geval minder sloffen.
Verder vind ik het niet nodig om hulp middelen te gaan gebruiken om je paard minder te laten sloffen.
(maar dan moet je het wel durven vragen, ze bijt echt niet)Satine schreef:monsera schreef:Als ik dit zo lees heb ik niet het gevoel dat je paard erg goed aan jouw hulpen staat.Mss kun je les nemen en daar aan gaan werken dan gaat je paard vanzelf beter lopen en niet meer of in ieder geval minder sloffen.
Verder vind ik het niet nodig om hulp middelen te gaan gebruiken om je paard minder te laten sloffen.
Wat moet je dan doen als dit niet het geval zou zijn? Ik rijd mijn D-pony nu al vanaf zijn 3de levensjaar, inmiddels is hij 9. Hij heeft dit probleem ook altijd gehad, en dan vooral op de weg als hij gewoon ontspannen draaft.
Hij is tot op hoog niveau afgericht en kan verzamelen als de beste. Als ik hem in verzamelde draf rijd, heeft hij hier geen last van, maar bij buitenritjes ga je toch niet verzamelen?
Het zou dus wel leuk zijn als iemand hier een oplossing voor had... Met hulpmiddelen of zonder.