dit is timo:
en dit is vondel:
haha dit doet hij dus als je ho zegt
]zo dat was het ze zijn al wat ouder maar kwam ze net tegen dus heb ze er maar even op gezet.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
]

)
een natuurlijkere benadering van de rijvaardigheid van de ruiter. De zitoefeningen en oefeningen voor de teugelvoering sluiten het meest aan bij de gangbare engelse dressuur.Je leert ook je beeldendevermogen ontwikkelen, en een evenwichtiger gebruik maken van je linker en rechter hersenhelft. Geloof dat het er op neer komt dat als je je iets indenkt je dan vanzelf de goede hulpen al geeft en volgens mij (denk ik dus) kan je paard ook beelden opvangen, en dat scheelt ook al denk ik, maar het gaat dus voornamelijk om dat je dan de goede hulpen automatisch geeft. 

Vind het persoonlijk niks eigenlijk. Die ho-foto is wel grappig

NehnaDagmar schreef:Hmm het valt mij ook op dat dat ene meisje ontzettend scheef zit, hoop dat ze iets aan deze les heeft gehad
Ook valt me op dat de fjorden op een paar foto's zonder enige stelling op de volte lopen.. Meer als een hark eigenlijk..
K vin het er niet uitzien
Maar tis wel lekker apart
) centered riding les, je bent dus alleen maar zit oefeningen aan het doen dan, en op het einde ga je dat nog een beetje proberen toe te passen zegmaar. En dat scheefzitten, daarvoor heeft ze toch les? ze zat volgens mij later in de les wel redelijk recht, toen vondel stopte heb ik geholpen met afzadelen en hebben hun alleen de les afgemaakt. Dus daar heb ik geen foto van. En zover ik kan zien zijn het alleen scheefzit foto's als ze voor zichzelf aan het rijden is.