Ik heb van de vakantie 2 keer op Troika gereden (en hopelijk nog wat meer)
Ze is een 6 jarige lippi- merrie die ik zadelmak heb gemaakt, maar die ze nu verder hebben doorgetraint. Hier was het weer de eerste keer erop sinds een jaar. Ze is wit geworden, en groot
Draf doet ze echt keurig, maar in galop gaf ze een enomre bok, en ben ik ervan gedonderd, (of gesprongen?) Ik weet nu dat ze in galop sterk terug moet gereden worden, want ze spurt ervan door, en dit was de eerste galop buiten, dusss...
Het bruintje is mijn liefste Astra, na 1 jaar nog eens op te rijden en 1 jaar te zagen. Ik heb haar echt gemist, en ik vind het nog steeds jammer dat ik haar bijna niet meer kan rijden. |
Het zwartje is fries Delsey, op en top koetspaardje nu eens onder de man op een lekkere wandeling, samen met Astra, deed deugd om nog eens buiten te zijn.
Kijk en geniet:

Mijn mooiste foto..

voila,
xxxxxx
Eva
Hier had ze juist een groep wandelaars gezien, en ik hield haar even naar beneden, want dan zet ze haar nek erop. Ik zal proberen de volgende keer nieuwe fotos te maken, dan krijg je een beter beeld. Maar ik weet het, het zou niet mogen...