suprise @ longeerwork

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

suppiej

suprise @ longeerwork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 14:10

vandaag moest sup er weer aangeloven.... de longeerlijn Haha! binnenkort ga ik er ook weer eens op.
het longeren ging niet zo denderend in het begin hij vond het erg grappig en ging steigeren en bokken Boos! en het gevolg was dat ik boos werd toen dacht ie goh laat ik es doen wat ze zegt Vork
het ging mij vooral er om dat hij es lekker ontspannen ging lopen, daar heeft ie veel moeite mee...
Afbeelding
umm... suprise ik ben hier hoor Doei!
Afbeelding
Whoosh!
Afbeelding
ja heel mooi hoor... alleen suprise nog iets meer naar buiten Koe
Afbeelding
kijk kijk hij kan het wel Ja
Afbeelding
Bloos
Afbeelding
ooooowwww Kwijl dit vind ik echt een mooie fotow Lovers
Afbeelding
vraag me niet wat ik hier aan het doen was Schijnheilig
Afbeelding
hihihi tegen de wind in gaat altijd wat zwaarder Knipoog

dit waren ze
wat vinden jullie trouwens van mij zeer moderne longeer zweep Vork ??
helemaal zelf gevonden achter de kastin de schuur Haha! Haha!
trouwens over het commentaar, suprise vind heel veel dingen erg moeilijk. Dat komt omdatie ongeveer een jaartje stil gewstaan heeft, en er is niet altijd goed voor gezorgd... (ben ik ook achter gekomen via via)
maar ik ben erg blij hoe die gelopen heeft Ja

mariz

Re: suprise @ longeerwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 14:16

hey,
fijn dat je zo lekker met hem bezig ben, nadat hij zo lang heb stil gestaan. ik weet dat het bij sommige paarden dan moeilijk is om ze weer lekker telaten lopen.
probeer alleen het rondje nog wat groter temaken, wat ik zie is dat het rondje best aan de krappe kant is, maar dat kunnen ook moment opnames zijn. gewoon met je zweep wijzen en desnoods wapperen naar de plek waar jij je been zou hebben liggen, dan wijken ze vaak wel uit en word het rondje groter. Knipoog

suppiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 14:19

mariz schreef:
hey,
fijn dat je zo lekker met hem bezig ben, nadat hij zo lang heb stil gestaan. ik weet dat het bij sommige paarden dan moeilijk is om ze weer lekker telaten lopen.
probeer alleen het rondje nog wat groter temaken, wat ik zie is dat het rondje best aan de krappe kant is, maar dat kunnen ook moment opnames zijn. gewoon met je zweep wijzen en desnoods wapperen naar de plek waar jij je been zou hebben liggen, dan wijken ze vaak wel uit en word het rondje groter. Knipoog

ik weet dat het rondje krap is dat lijkt niet zo Bloos
alleen aan de andere kant lag een enorme plas, en aangezien suprise die niet zo leuk vond wou hij er wel even samen door heen (mijn schoenen weer nat Schijnheilig )alleen met het longeren wou hij er niet dichter bij komen als op de fotows te zien is....

wheezyheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 14:29

mijn commentaar heb je al gehad!!

groetjes snoopy