te maken.. Het zij wel alleen foto´s van linksom, want rechtsom vind hij moeilijk en is hij een beetje vervelend...Drafjes..
Galopjes...
Dat waren ze weer!!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
te maken.. Het zij wel alleen foto´s van linksom, want rechtsom vind hij moeilijk en is hij een beetje vervelend...

, hij was de dag ervoor alleen maar eventjes 10 min losgegooit, dus hij was een beetje druk, en hij ging de hele tijd lopen bokken en zo, dus het ziet er nog al gespannen uit ja....
Whahah bedankt!!
Diana_Mabel schreef:Volgens mij zit de bijzet verkeerd, het snijd in zijn oksel (heet dat daar zo )
Het moet aan de onderkant vast niet aan de zijkant.
Geen wonder dat ie zo gedwongen loopt dat snijd enorm.
Hermesdeux schreef:Diana_Mabel schreef:Volgens mij zit de bijzet verkeerd, het snijd in zijn oksel (heet dat daar zo )
Jawel hoor. Het snijdt zeker wel. Duidelijk te zien of 2 foto's. Ja hij wordt zeker beloond als die dan naar beneden loopt, dan zit er geen druk op en snijdt het niet
doeraklover schreef:Wel mooie foto's maar heb je de hengstenvlecht ernaar wel er uit gehaald?
Hij ziet er wel heel lief uit
nickepickje schreef:ja tuurlijk heb ik die er weer uitgehaald!!
Diana_Mabel schreef:Volgens mij zit de bijzet verkeerd, het snijd in zijn oksel (heet dat daar zo )
doeraklover schreef:volgens mij valt dat wel mee maar daar heb ik niet zo veel verstand van

Iris82 schreef:Nee het valt echt niet mee geloof me.
Het paard duikelt helemaal op de voorhand, hij kijkt erbij alsof ie het echt niet leuk vindt...
pubelia schreef:en het is wel belangrijk ook al is die daar moeilijk om meer rechts dan links te longeren anderes krijg je een heel krom paard...
Iris82 schreef:doeraklover schreef:volgens mij valt dat wel mee maar daar heb ik niet zo veel verstand van
Nee het valt echt niet mee geloof me.
Het paard duikelt helemaal op de voorhand, hij kijkt erbij alsof ie het echt niet leuk vindt...
Iris82 schreef:doeraklover schreef:volgens mij valt dat wel mee maar daar heb ik niet zo veel verstand van
Nee het valt echt niet mee geloof me.
welk paard gaat nou een beetje met allebei zijn oortjes naar voren lopen als hij moet werken?? sorry hoor beeje raar....