Filmpje Balloukie op wedstrijd (losrijden)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LadyJane

Filmpje Balloukie op wedstrijd (losrijden)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 19:12

Afgelopen zondag wedstrijd bij manege het Lingebos in Vuren... de proeven gingen zwaar sh*t. Een uurtje voor de proef vroeg ik of alles nog op tijd liep, en dat was zo. Toen ik 25 min. voor aanvang van mijn proef op stapte kwam de ringmeester al naar me toe dat ik al moest!!! Verward Duh! Ik zat er nog niet eens op!! Nou ja, ik daar naar binnen en alweer een tegenvaller: nieuwe bodem; houtsnippers, dus dat liep ook niet echt lekker. Het was best wel glad. En als hoogtepunt: een LICHTVLEK, hahaha helemaal compleet! en het resultaat: 143 en 149. De tweede proef ging beter, maar ook niet echt goed. Hij was iig gehoorzaam. En daar was ik al blij mee! Knipoog Haha!

http://www.xs4all.nl/~giesses/benjero/

Sjel

Re: Filmpje Balloukie op wedstrijd (losrijden)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 19:26

Ik vind het er wel fijn uitzien.
Hij loopt nog niet echt in een constante aanleuning maar dat komt vast nog wel. Ikzelf zou hem net even wat ronder willen zien, iets meer doorkneden. Maar hij loopt nu zeker niet verkeerd.
Ik vind jou er ook netjes opzitten, let alleen op je handen af en toe (Pianohandjes Knipoog )

LadyJane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 19:29

Haha, je hebt gelijk, hij moet eigenlijk ook iets ronder. En constanter.
Maar daar zijn we naartoe aan het trainen, thuis lukt het al aardig maar op wedstrijd komt er toch nog wat spanning bij en dat is jammer!
Haha!

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 19:32

wat is het voor een ras? Wauw wat loopt tie wel mooi. Ik ben het wel met de andere eens, maar voor zown paard vind ik het wel heel mooi!

LadyJane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 22:38

hij is half shire/half hackney, beetje vreemde kruising...

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 23:40

Hay

ziet er leuk uit... mss op het commentaar hierboven waar ik het wel mee eens ben, mss moet je eens proberen om hem heel goed doorte rijden en eenmaal je op een goed tempo zit ga je je binnenhand iets naar je knie brengen en je buitenteugel iets naar beneden drukken en dan gaat ie normaal klikke en dan hou je je handen weer makkelijk waar ze horen! En laat zien dat je een vrouw bent meissie!!! rechtopzitte wees fier dat je zo'n gaaf paard hebt!!!

xxx

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 17:21

leuk filpmje
het ziet er goed uit
mooie draf heeftie, die sokkken Knipoog

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 17:26

wow wat een prachtig groot paard zeg, wat voor een is het, een shire of tinker ofzoiets,? kan het nie zo goed zien op het filmpje sorry
Maar ziet er netjes uit hoor

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 17:47

leuk filmje hoor ziet er nettjes uit hoor leuk paardje heb je Haha!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 18:11

mooi dier! Ziet er heel netjes uit Ja. De aanleuning is idd nog niet zo constant, maar jullie zijn een hele mooie combinatie!

LadyJane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 16:01

Haha, dank jullie wel hoor! Ballouk is eigenlijk een soort ongelukje... Bloos zijn moeder is nl. tijdens een quarantaine periode in Engeland is zijn moeder (shire) nog ff snel gedekt door een hackney! Dus niemand wist dat ze daar drachtig van was... Toen Ballouk geboren werd hebben we dus contact opgenomen met de importeur en die vertelde ons dit verhaal! Gelukkig is Ballouk wel een goed ongelukje!!!! Haha! Bloos