Janneke18 schreef:echt top dat je lois nog steeds op een trensje rijd!
Nog steeds hetzelfde trensje als toen hij ingereden werd en daar loopt hij heel fijn op. Ik hen zelf ook nog nooit met S&T gereden en ik weet ook niet zo goed wat ik daarvan mag verwachten. Voorlopig doen we het maar op deze manier. Jury's weten dat ook enorm te waarderen, is mijn ervaring. Ik heb er veel complimenten over gehad.
Navidad schreef:Ik heb je wel vaker zien rijden (vorig jaar ofzo) en vond echt dat je hem super aan het lopen had. Zo ontzettend ontspannen.
Dank je wel! Volgende keer dat je me ziet moet je me maar eens aanschieten voor een praatje want ondertussen weet ik nog steeds niet hoe je er uitziet
kimmy schreef:Vorig jaar heb ik er zelf even op mogen zitten en alle knoppen uitproberen. Lois is op zo'n vriendelijke manier gereden dat ik, realtief beginner bij de M en Z oefeningen, alles zo uitgereden kreeg. (zelfs de wissels Ik word al wagenziek als ik naar die galop foto's kijk)
Kim stapte afgelopen zomer op Lois en wilde aanvankelijk geen wissel proberen. Maar toen ze de smaak te pakken had reed ze er zo de series uit
En het staat allemaal op video!! Deze zomer kun je de pirouettes uitproberen
Fabiënne1 schreef:Geweldig dat jullie zoveel plezier hebben samen, dat blijft toch het allerbelangrijkste.
Precies, dat plezier staat voorop de prestaties zijn leuk meegenomen. Dat is nu juist het mooie als je paarden puur als hobby hebt.